עסקי ספורט

במיליוני שקלים לחודש: הקמפיין החדש שיערך באולימפיאדה

SciPlay, חברת הגיימינג, הודיעה כי היא יוצאת בקמפיין לגיוס טאלנטים בתחום הגיימינג. הקמפיין יכלול פרסומות ושלטי חוצות כאשר העלות המוערכת היא במיליוני שקלים
מערכת ice | 
חברות גיימינג (צילום shutterstock, pixabay)
חברת הגיימינג SciPlay הודיעה היום (שלישי) כי היא יוצאת בקמפיין לגיוס טאלנטים בתחום הגיימינג במהלך שידורי האולימפיאדה. הקמפיין יכלול פרסומת ווידאו שתשודר בשידורי פרסומות במהלך האולימפיאדה בערוץ ספורט 5 ובכל נגני הווידיאו ובאתר ערוץ הספורט. כמו כן, כחלק מהקמפיין תפרסם החברה על שלטי חוצות בנתיבי איילון, קניון עזריאלי, מתחם הבורסה ברמת גן ובמקומות אסטרטגיים נוספים. ההשקעה בקמפיין מוערכת במיליוני שקלים לחודש האולימפיאדה.
בפרסומת ייקחו חלק עובדי החברה, שם יגלמו נבחרת ספורטיבית בטקס קבלת המדליות, ובמקום המדליות יקבלו תגי עובדים של SciPlay. המהלך נעשה באמצעות Green Productions וחברת Why Worry productions.

(קרדיט: יח"צ)
נגה הלפרין, מנכ"לית SciPlay ישראל: "התשוקה לניצחון היא ערך מרכזי ב-SciPlay  ולכן בחרנו להציב את העובדים שלנו במרכז הקמפיין מאחר והם מייצגים את הרוח האולימפית של מצוינות, עבודת צוות והתמדה שמאפיינת את התרבות הארגונית שלנו. דווקא בתקופה זו, כאשר העולם זקוק יותר מתמיד לרגעים של אחדות והשראה, שיתוף הפעולה עם ערוץ הספורט מאפשר לנו להביא את רוח הספורט, התחרותיות החיובית והערכים האולימפיים לקהל הישראלי. זוהי הזדמנות ייחודית עבורנו לחבר בין עולם הגיימינג לעולם הספורט, שניהם מבוססים על מיומנות, אסטרטגיה והתשוקה לנצח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה