עסקי ספורט

מה גם למסי לפרוץ בבכי למרות שזכה בגביע? צפו בתמונות

נבחרת ארגנטינה פגשה את קולומביה בגמר הקופה אמריקה. בדקה ה-70, ליאו מסי ירד מהמגרש בדמעות לאחר שנפצע ברגלו - התמונות של הפרעוש ממרר בבכי ייזכרו ככל הנראה כתמונות הטורניר
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
בלילה שהיה (בין ראשון לשני) נבחרת ארגנטינה ונבחרת קולומביה נפגשו למשחק הגמר בטורניר הקופה אמריקה. הנבחרות מגיעות לאחר הופעות מרשימות כשחאמס רודריגז הקולומביאני, שנבחר לשחקן הטורניר, מגיע בכושר על ושובר את שיא הבישולים של הקופה אמריקה מגיע לשחק מול ליאו מסי וחבריו שמציגים יכולת גבוהה.
המשחק החל בשעה ו-20 דקות של איחור עקב תקלות עם כניסת האוהדים לאצטדיון, מפה לשם ל-90 דקות עם 0 שערים ששלחו את הנבחרות להארכה. במשך ה-90 דקות האלו, ליאו מסי נפגע בקרסול ונאלץ לרדת מהמגרש באמצע המשחק. רגלו של מסי נראתה במצב נפוח וכואב מה שמנע מהכוכב, האליל של מדינה שלמה לצאת מהמגרש. לאחר שירד מהמגרש בעודו יושב בספסל, מסי לא הצליח להחזיק את הדמעות ופרץ בבכי שובר לב שככל הנראה נבע מתחושת האכזבה שהמשחק לא תלוי בו ולא יוכל לעזור לנבחרתו בהמשך המשחק, וגם כנראה מהכאבים של הפציעה.
 

אך למרות שהכוכב המרכזי יצא, זה לא מנע מנבחרת ארגנטינה לכבוש בסיום ההארכה את ה-1-0 משער של מלך שערי הטורניר, החלוץ לאוטרו מרטינז שגרם לכל ארגנטינה לקפוץ באוויר משמחה והביא לנבחרתו את התואר הרביעי ברצף של הנברחת והזכייה ה-16 בקופה אמריקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה