עסקי ספורט

מתמודדת נינג'ה ישראל: "זה התפקיד הכי שווה באולימפיאדה"

תם שקד משתתפת נינג'ה ישראל, שגם הגיעה לגמר התחרות, עם רעיון מיוחד לתפקיד חדש בנבחרת האולימפית של ישראל: "ארצות הברית כבר הציגה את זה לכל העולם"
מערכת ice | 
אולימפיאדה (צילום freepik)

מתמודדת הריאילטי "נינג'ה ישראל", תם שקד, שהגיעה למקום גבוה מאוד בתחרות הישראלית פרסמה השבוע סרטון עם הצעה מיוחדת לנבחרת הישראלית לקראת המשחקים האולימפיים.

שקד הציעה להכניס לנבחרת הישראלית כלב טיפולי: "ארצות הברית הציגה את זה כבר לכל העולם", אמרה שקד.
בסרטון שקד פרסמה כי הכלב הטיפולי של נבחרת המכשירים עזר לסייע בשיפור מצב רוחם של הספורטאים והביא אותם להישגים גבוהים. לאחר מכן הציגה את הכלב הישראלי שיכול להתאים לתפקיד הזה: "סופר לוקאס".
 

@tomsha14 שמישהו יתייג את יעל ארד 😂 אני מציגה את התפקיד הכי שווה (שאני מקווה שגם יהיה באולימפיאדה) - הכלב הטיפולי הרשמי ! (או בשמו הרשמי the goodest boy)🐶 בתור הכלב נינגה הראשון - סופר לוקאס מוכן למשימה מה אתם אומרים? צריך להכניס את זה לכל ענף ספורט? דעתי האובייקטיבית מאוד היא שכן 😎 ה.ב- אני כנראה לא יודעת לבטא שמות וזה ביי-קון ולא בייקון האוכל כמו שחשבתי (וכן בכוונה כתבתי ה.ב ולא ה.ב אם תבינו תבינו) #סופרלוקאס #אולימפיאדה #כלביםזההחיים @Olympics @paris2024 ♬ original sound - תם שקד


"הוא אינו דורש משכורת, רק אוכל. הוא בעל כישורים רבים כמו להחזיר כדור", סיפרה שקד וביקשה ש"מישהו יתייג את יעל ארד" בסרטון, שמשמשת כראש הוועד האולימפי בישראל.

 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה