עסקי ספורט

מכבי ת"א מתכוננת לעונה הבאה: זה המהלך של אלופת המדינה

לקראת פתיחת עונת 24/25 בליגת העל בכדורגל, שחקני מכבי תל אביב, אלופת המדינה, הגיעו לבית החולים אסף הרופא על מנת לעבור מבדקים פיזיולוגיים שונים
מערכת ice | 
מכבי תל אביב זכתה באליפות ה-25 (צילום פייסבוק/ Maccabi Tel Aviv FC)
במסגרת ההכנות לעונת 2024/25, שתחל בעוד כחודש וחצי, מכבי תל אביב בכדורגל קיימה את המבדקים הרפואיים המסורתיים שנערכו גם השנה במרכז הרפואי שמיר (בית החולים אסף הרופא). שחקני האלופה הגיעו למקום ועברו מספר תחנות שכללו מבדקים שונים.

(קרדיט: מרכז רפואי שמיר)
אל המבדקים הצטרפה גם מנהלת המרכז הרפואי שמיר, ד"ר אסנת לבציון – קורח, שנפגשה עם השחקנים ואף התלוותה מקרוב לתחנות השונות: "שיתוף הפעולה של המרכז הרפואי שמיר עם מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מאפשר להם לקבל מעטפת רפואית מקצועית כוללת, תחת קורת גג אחת, הדוחפת אותם להישגים מרשימים. המרכז הרפואי שמיר הוא מהמובילים בארץ ברפואת ספורט ואנו מברכים על שיתוף הפעולה עם המועדון, זו השנה חמישית ברציפות."
אלדד יעקבי פיזיולוג מאמץ, מנהל מכון אלפא  לקידום יכולות בספורט בשמיר: "כחלק מהחתירה למקצוענות בספורט ההישגי והחובבני, ובמקביל למחקרים הנעשים בתחום במרכז הרפואי שמיר, אני מברך על שיתוף הפעולה עם שחקני מכבי ת"א בכדורגל ועם הצוות המקצועי ובכללם מאמן הכושר יוסי זיגדון ורופא הקבוצה ד"ר דרור לינדנר. המעטפת הבדיקות הפיזיולוגיות  אותה אנו מציעים כאן מקנים להם מידע ותשתית פיזיולוגית להביא את השחקנים למיטב. שת"פ זה חשוב ופורה לשני הצדדים ומביא להישגים מרשימים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה