עסקי ספורט

ארה"ב הולכת על כל הקופה, צרפת מחפשת מנהיג וגרמניה מאותתת

מפגש הענקים מתקרב בגזרת הכדורסל ועל הקווים מתחממים השחקנים משני צידי היבשת ונדמה שלצרפת חסר שחקן בעמדת רכז. יש לצרפת הרכב מרשים אבל חסר לה מנהיג ושחקן שידאג לסדר הכל ומה תמונת המצב אצל היריבה האמריקנית והאם סלובניה וגרמניה יפתיעו? כל הפרטים

דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום freepik)
רגע לפני שריקת הפתיחה של של המשחקים האולימפיים מתברר כי אחד החורים הגדולים ביותר בסגל האמריקאי הוא שחקן משמעותי בעמדת הסנטר שיתמודד עם שחקנים כמו ניקולה יוקיץ' ויונאס ולנצ'יונס האירופים. הנבחרת השנייה שנכשלה בעמדה קשה היא צרפת, שהודחה כבר בשלב הבתים בידי לטביה המפתיעה. הטריקולור נראו רע, ועיקר האכזבה שלהם נבעה מרודי גובר, שלמרות מספרים לא רעים, לא הצליח לסחוב את הנבחרת על הגב.
שחקן אחד שיכול לפתור את הבעיה הזאת עבור שתי הנבחרות הוא ג'ואל אמביד. הסנטר, שמחזיק באזרחות בשתי המדינות, נמצא תחת מכבש לחצים, כאשר כל אחת מהן רוצה שיצטרף אליה. כך חושף היום גרנט היל, מנכ"ל הנבחרת האמריקנית: "אני יכול להגיד שג'ואל הוא שחקן מדהים, אנחנו מאוד רוצים אותו והיו בינינו שיחות, אך יש לו עוד אפשרויות, נראה לאן זה יוביל".

מי שצפוי לחזק את הנבחרת המארחת הוא הכוכב הצעיר של סן אנטוניו ספרס וויקטור וומבניאמה, שאמר בראיון לתקשורת הצרפתית: "אני אגיע לשחק באולימפיאדה בשנה הבאה, והמטרה שלי זה לזכות במדליית הזהב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה