עסקי ספורט

הגרמני שמסתובב עם סיכת חטופים: "אין ברירה אחרת"

תושב ברלין שנמצא באזור משחקי הטורניר האירופי עונד על חולצתו סיכת חטופים וגם את השרשרת להעלאת מודעות לשבויים שנותרו בעזה: "אנחנו נלחמים לצידכם, אל תתייאשו"
מערכת ice | 
יורו 2024 (צילום shutterstock)
כוכב הרשת אלכס שולץ מסתובב בימים אלו במשחקי היורו כעת בגרמניה, ובין ראיונותיו הרבים ועוברי האורח שפגש, נתקל גם באדם גרמני שאוהב את ישראל בפסטיבל אוכל רחוב ישראלי.
"אני מורטון מברלין, אני לא יהודי אבל אני בן ברית", סיפר הגרמני לשולץ בזמן שהוא עונד על חולצתו שרשרת וגם סיכת חטופים להעלאת מודעות לשבויים שנותרו בעזה.
 

לדבריו הוא "בוחן אנטישמיות כבר 30 שנה וזאת מחלה וזה נתעב וזה דבר מכריע, לכן אין ברירה".
כשהתבקש לומר מסר לישראלים אמר האזרח הגרמני: "אל תתייאשו אנחנו עדיין כאן, 
אנחנו אתכם ואנחנו נלחמים לצידכם".
בחודשים האחרונים נרשמות עליות בתקריות אנטישמיות ברחבי העולם והרשת. כעת, הארגון העולמי של בתי הכנסת והקהילות האורתודוקסיות החליט להביע את עמדתו בנושא. במכתב דחוף ששוגר היום (רביעי) לראש הממשלה, שר החוץ ושר התפוצות והמאבק באנטישמיות ביקש הארגון לפעול באופן מהיר על מנת להגן על בתי הכנסת ברחבי העולם.
לדבריהם, התקיפות האחרונות שמו לעצמן למטרה את בתי הכנסת. כמו התקיפה האחרונה ברוסיה, בבית הכנסת ברפובליקת דגסטאן מראות על טרנד דרמטי ומטריד. גם בלוס אנג'לס דווחה תקיפה של מתפללים מחוץ לבית כנסת. לדברי הארגון, לא רק המתפללים נמצאים בסכנה, אלא גם המבנים עצמם. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה