עסקי ספורט

צמרמורת: כך פורסם סגל נבחרת ישראל לאולימפיאדה | צפו

נבחרת ישראל בכדורגל תייצג את המדינה באולימפיאדה בעוד כשלושה שבועות, כעת מתפרסם סגל הקבוצה בדרך מרגשת במיוחד ומחוות לנפגעי המלחמה
מערכת ice | 
גיא לוזון (צילום יונתן זינדל/פלאש 90)
בפעם השלישית בתולדות המדינה, נבחרת ישראל בכדורגל תשחק במשחקי האולימפיאדה שתערך בפריז ותחל ב-26.7. היום (שלישי) פורסם סגל השחקנים הרשמי לנבחרת אותה מאמן גיא לוזון. הפרסום קרה באמצעות בסרטון מרגש בו מציגים את השחקנים בדרך מרגשת עם מחווה לנפגעי מלחמת חרבות ברזל. 
על הסרטון כתבו: "סרטון סגל הנבחרת לאולימפיאדה הוא הסיפור של כולנו כאן, החיים בין הכאב לתקווה. בין דמעה של צער גדול לדמעה של אושר. הוא גם המחווה שלנו למדינה האהובה של כולנו". 
 
רק אתמול (שני) הנבחרת הציגה יכולת מצוינת כאשר הביסה את מכבי חיפה של ברק בכר 5:1 משכנע במיוחד כאשר מי שכיכבו היו דור תורג'מן ועדי יונה. הסגל המלא של הנבחרת: שוערים: דניאל פרץ (חריג גיל) וניב אליאסי. הגנה: עילי פיינגולד, שון גולדברג (חריג גיל), אור ישראלוב, סתיו למקין, נועם בן הרוש ורוי רביבו. קישור: עומרי גנדלמן (חריג גיל), אושר דוידה, איתן אזולאי, עידו שחר, איתן אזולאי, עדי יונה ואיינאו פרדה. התקפה: ליאל עבדה, דור תורג'מן, אלעד מדמון ואוסקר גלוך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה