עסקי ספורט

יוסי בניון מושפל בנבחרת ישראל: "היינו צריכים להזמין אותו"

יוסי בניון, אחד מהכוכבים הגדולים בתולדות הכדורגל הישראלי, פוטר לפני מספר חודשים מתפקידו כמנהל המקצועי של הנבחרת. כעת, נראה שהסכסוך בינו לבין ההתאחדות לכדורגל הגיע לשפל חדש, אחרי שלא זומן למפגש של "מועדון האגדות", אותו הוא הקים בעצמו
מערכת ice |  1
ערן זהבי ויוסי בניון (צילום ההתאחדות לכדורגל)
יוסי בניון, אחד הכוכבים הגדולים בתולדות הכדורגל הישראלי ויש שיגידו שהוא הגדול מכולם, פוטר לפני מספר חודשים מתפקיד המנהל המקצועי של נבחרת ישראל על ידי ההתאחדות לכדורגל בישראל, זאת בשל הכישלון הגדול בקמפיין מוקדמות יורו 2024, ממנו הודחה ישראל. בניון פוטר יחד עם המאמן לשעבר, אלון חזן, שללא ספק השניים נכשלו בתפקידם.
אלא שכעת נראה כי הסכסוך בינו לבין ההתאחדות לכדורגל הגיע לנקודת שפל של ממש, אחרי שההתאחדות לכדורגל בישראל ערכה בתחילת השבוע מפגש של "מועדון האגדות", קבוצה של שחקני ושחקניות הכדורגל הישראלי הגדולים בתולדות הזמנים, ובניון, שללא ספק צריך להיות חלק מ"מועדון האגדות", לא הוזמן למפגש. כך על פי דיווח ב-"YNET".
עד כמה מדובר בהשפלה? בניון, אחד הכוכבים הגדולים בתולדות המדינה, הקים בעצמו, יחד עם אמיר שלח, את "מועדון האגדות", וכעת כאמור הוא לא הוזמן למפגש שלו שיזמה ההתאחדות לכדורגל בישראל, שעד לפני כמה חודשים העסיקה אותו. גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל בישראל הגיב לידיעה והודה: "טעינו שלו שלחנו לו הזמנה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין עתיד
    סוסי 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה הכדורגל שלנו מנוהל ע"י עסקנים אם חשבונות אישיים וקומבינות עד מקסיקו 70 לא נגיע לשום מקום בעוד 100 שנה ואם כן זה יהיה במקרה. מי שלא מכבד את העבר שלו אין לא עתיד
    סגור