עסקי ספורט

גאווה אמריקאית: זו הכוכבת שזכתה בכרטיס לתחרות

סימון ביילס הבטיחה את מקומה בפריז 2024 אחרי שניצחה בתחרות הקדם אולימפית וזו לה אולימפיאדה שלישית רצופה. האם שוב תפתיע ותכבוש שיא חדש?

דוד זולדן | 
סימון ביילס (צילום shutterstock, ויקיפדיה)
אחת הכוכבות האולימפיות הגדולות בעידן הנוכחי - תהיה גם בפריז. המתעמלת סימון ביילס הבטיחה הלילה (בין ראשון לשני) את מקומה במשחקים האולימפיים, שייפתחו בעוד 25 ימים בעיר האורות. ביילס ניצחה בתחרות ההתעמלות הקדם אולימפית, שהתקיימה במיניאפוליס - ותצטרף לנבחרת הנשים האמריקנית, שתכלול חמש מתעמלות.
זו תהיה האולימפיאדה השלישית בקריירה של ביילס בת ה-27. מריו 2016 היא חזרה עם ארבע מדליות זהב ומדליית ארד נוספת. כזכור, באולימפיאדת טוקיו היא זכורה בשל הרגע שבו פרשה מהתחרות באופן מפתיע - אבל גם את המשחקים ביפן היא סיימה עם שתי מדליות, אחת מכסף ואחת מארד.
"אני מתעוררת כל יום ובוחרת להשקיע במכון הכושר, ומגיעה לכאן - כדי להזכיר לעצמי שאני עדיין יכולה לעשות את זה", אמרה ביילס אחרי שהבטיחה את מקומה. ביילס היא האמריקנית הראשונה שמגיעה לשלוש אולימפיאדות רצופות מאז דומיניק דוז - שהיתה בברצלונה 1992, אטלנטה 1996 וסידני 2000.
ביילס זכתה בחמש מדליות זהב במשחקים האולימפיים ב-2016 בריו דה ז'ניירו ובמדליית ארד בטוקיו בתרגיל הקורה. היא גם הייתה אחראית לאחד הרגעים הבלתי נשכחים באולימפיאדת טוקיו האחרונה, לאחר שהחליטה לפרוש מהתחרות הקבוצתית וטענה שהיא סובלת מקשיים מנטליים. לאחר מכן פרשה מתחרות הקרב-רב, בה נחשבה מועמדת לזהב, ומשלושה גמרים אישיים. לבסוף החליטה, כאמור, להשתתף בגמר הקורה וגם סיימה על הפודיום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה