עסקי ספורט

האצנית האמריקאית שברה שיא והבטיחה את מקומה באולימפיאדה

האצנית האמריקאית לקראת הופעת בכורה במשחקים האולימפיים אחרי שניצחה עם זמן של 10.71 שניות ושיגרה מסר רם וברור ליריבותיה שיאלצו לעמוד באתגר
דוד זולדן |  1
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock)
שקארי ריצ'רדסון העפילה הלילה (בין שבת לראשון) למשחקים האולימפיים לראשונה בקריירה שלה, ועשתה את זה בסגנונה הייחודי, עם תוצאת השנה ב-100 מטר. האצנית האמריקאית גברה על משקעי העבר ומתברר כי הם רק עזרו לה לגדול ולהתפתח, אולי בדרך להצלחה בפריז.
ריצ'רדסון כזכור זכתה בריצת 100 מטר לפני שלוש שנים במבחנים האולימפיים בארה"ב, אך לא הורשתה להתחרות במשחקים האולימפיים בטוקיו לאחר שנמצאה חיובית בבדיקת קנאביס, מה שעורר ויכוחים סוערים בארה"ב.
כעת נראה שריצ'רדסון שמה את הפרשה מאחוריה כאשר הלילה ביוג'ין, אורגון, היא קבעה את תוצאת השנה בעולם ב-100 מטר עם 10.71 שניות, כשהיא שולחת מסר ליריבותיה ברחבי העולם.
"בשלוש השנים האחרונות פיתחתי הבנה טובה יותר של עצמי, כבוד והערכה עמוקים יותר לכישרון הספורטיבי שיש לי, כמו גם לאחריות שלי כלפי האנשים שמאמינים ותומכים בי", היא אמרה לעיתונאים, "אני מרגישה שכל המרכיבים האלה עזרו לי לצמוח".
אלופת העולם ב-100 מטר קרטעה מעט בסיבוב הראשון ובחצי הגמר שלה, אבל שמרה על העצבים שלה בגמר, שם האיצה ונטלה את ההובלה באמצע המרוץ. האצנית הנרגשת רצה ליציע וחיבקה את סבתה, והודתה לאישה ש"גידלה אותי להיות הגברת הצעירה הבוגרת שאני היום".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יהיה מעניין מאוד בפריז. (ל"ת)
    מוטי 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור