עסקי ספורט

יעל ארד: "נעמוד מול כל מתחרה גם ממדינה עוינת"

בריאיון ל-ice אומרת יעל ארד, יו"ר הועד האולימפי בישראל כי בין השאר היא נערכת לתרחיש ששחקני נבחרת ישראל יפגשו יריבים ממדינות עוינות: "הספורטאים הישראליים מתחרים ברוח הערכים האולימפיים נגד כל מתחרה מכל לאום וכל דת. עבורנו אין שאלה כי אנחנו מכבדים כל ספורטאית וספורטאי באשר הם"
דוד זולדן | 
יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי בישראל (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
המשחקים האולימפיים בפריז 2024, מספקים לנו עד כה גאווה והמשלחת הישראלית שכבר גרפה 6 מדליות ששואפת לחזור עם עוד תארים ולהביא הרבה כבוד למדינת ישראל.
יעל ארד יושבת ראש הוועד האולימפי בישראל. בעברה, ג'ודאית אולימפית, והספורטאית הראשונה בתולדות ישראל במשחקים האולימפיים שהשיגה מדליה אולימפית - מתייחסת בריאיון ל-ice לתחרות המתקיימת השנה בצל משבר החטופים והמלחמה המשתוללת בעזה והמתיחות בצפון ומשגרת מסר של פיוס בנוגע למפגש אפשרי מול יריבים ממדינות עוינות. 
 
הנשיא הרצוג אמר לספורטאים הישראלים: "אולי החטופים יראו אתכם בטלוויזיה". מי יודע אם באמת יראו ואיזה אושר תגרמו להם במצב הזה?

"המחשבה שהחטופים יצפו במשחקים האולימפיים ויצליחו לצפות בספורטאי המשלחת שלנו מעוררת תחושת שליחות עילאית אצל כולנו ואני רוצה להאמין שאם כך יקרה זה מאוד ירגש אותם ויצור הגבהה רגשית"
האם הספורטאים עשויים לפגוש את הנבחרת האיראנית או הטורקית וכיצד אתם ערוכים לתרחיש כזה?
"הספורטאים הישראליים מתחרים ברוח הערכים האולימפיים נגד כל מתחרה מכל לאום וכל דת. עבורנו אין שאלה כי אנחנו מכבדים כל ספורטאית וספורטאי באשר הם". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה