עסקי ספורט

רגע לפני היציאה לפריז: הבילוי של המשלחת האולימפית

רשת מלונות דן היא נותנת החסות הרשמית של המשלחת הפראלימפית לצרפת. הספורטאים התארחו לגיבושון ייחודי בן יומיים במלון החברה בתל-אביב. לטקס וערב ההוקרה שהתקיים במקום הגיע גם שגריר צרפת ובכירים במשק
מערכת ice | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock)
בתחילת החודש נחשף כי רשת בתי המלון דן תיתן, גם השנה, חסות למשלחת הפראלימפית הישראלית. רגע לפני היציאה לפריז, אירחה נותנת החסות את המשלחת לגיבושון מיוחד, בן יומיים, במלון דן פנורמה בתל-אביב. במהלך הגיבושון עברו החברים הרצאות וקיבלו הנחיות בטיחות להתנהלות כישראלים בחו"ל. 
באירוע התקיים גם טקס וערב הוקרה מיוחד בו הוצגו כל הספורטאים הפראלימפיים שעתידים להשתתף באולימפיאדה הקרובה בצרפת, ואולי גם לזכות במדליות ישראליות. בטקס השתתף שגריר צרפת בישראל, פרדריק ג'ורנס ובכירים במלונות דן. בין השאר התארח בטקס שלומי טחן, מנכ"ל הרשת, טלי קידר, סמנכ"לית שיווק ודיגיטל ברשת ויניב חיובי, מנכ"ל המלון בו התארחו הספורטאים. גם בכירים בחברות אחרות השתתפו ביניהן חברת פנגו, אל על, בכירים מבית החולים שיבא, עמותת אילן והעמותה למען נכי צה"ל ועוד. 
בין הספורטאים שהשתתפו באירוע הייתה החותרת מורן סמואל, שזכתה בארד באולימפיאדת טוקיו ובמדליית כסף באולימפיאדת ריו. גם השחיינים עמי דדאון ומארק מילאר, השחיינים זוכי מדליות הזהב בטוקיו הגיעו לאירוע. בכירי הוועד הפראלימפי בישראל, בראשות מוץ מטלון, יו"ר הועד, ואנדרו דנוס, נשיא הכבוד של הוועד הפראלימפי נכחו גם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה