עסקי ספורט

מכבי ת"א מאבדת את הכוכב הגדול שלה: זה השכר המטורף שירוויח

בשורה רעה לאוהדי אלופת ישראל בכדורסל: השחקן המוביל שלה וויד בולדווין ככל הנראה בדרך לעזוב את הקבוצה לטובת פנרבחצ'ה הטורקית
מערכת ice |  2
מכבי תל אביב (צילום פלאש 90)
אלופת ישראל בכדורסל מכבי תל אביב, שמתמודדת בימים אלה על שמירת התואר בסדרת הגמר מול הפועל ירושלים (ביתרון 1:0), תאבד ככל הנראה בעונה הבאה את השחקן המוביל שלה, ווייד בולדווין.
על פי דיווחים היום (שבת) בתקשורת האיטלקית והיוונית, בולדווין סיכם עם פנרבחצ'ה אלופת טורקיה ומהקבוצות הבכירות ביורוליג, לחוזה של שנתיים עם אופציה לעונה נוספת.
 
לפי עיתונאי הספורט הבכיר אנדראה קלצוני, בולדווין ירוויח בפנרבחצ'ה שני מיליון דולרים לעונה, זאת לעומת 1.7 מיליון דולר שהיה אמור להשתכר במכבי תל אביב. לצורך המעבר תיאלץ הקבוצה הטורקית לפצות את אלופת ישראל, וזאת מאחר והשחקן מחזיק בחוזה לעונה נוספת.
 
הפרסום הרשמי על המעבר ממתין לסיום העונה, שכן מכבי תל אביב כאמור עדיין מתמודדת על האליפות, אם כי בולדווין עצמו פצוע מאז תחילת מאי, אז השתתף במשחק הרביעי ברבע גמר היורוליג מול פנאתינייקוס.
 
כזכור, בלעדיו הפסידה מכבי. קודם לכן כיכב השחקן במשחקי הקבוצה באירופה ואף נבחר בשנית לחמישייה השנייה ביורוליג, עם ממוצע של 17.4 נקודות ו-4.9 אסיסטים למשחק.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    וואו איזה שידרוג? עושים צחוק (ל"ת)
    יוס 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שמעון לא ידע.
    ותיק במגרש 06/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי יסגרו לצמיתות את ארגון הפשיעה שמתחזה לספורטיבי ?
    סגור