עסקי ספורט

חגיגת שכר בכדורגל: כמה ירוויח ז'וזה מוריניו בקבוצתו החדשה?

המאמן החדש של פנרבחצ'ה צפוי לקבל כ-11 מיליון אירו לעונה בחוזה שייחתם לשנתיים, לפי דו"ח שמסרה הקבוצה לבורסה. למרות זאת, לא פורסמו הבונוסים להם הוא יזכה אם יוביל את הקבוצה לאליפות
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)
ז'וזה מוריניו, מאמנה החדש של מועדון הכדורגל הטורקי פנרבחצ'ה, צפוי לקבל שכר של 11 מיליון אירו לעונה בחוזה שיימשך כשנתיים – על פי דו"ח שנמסר לבורסה. עם זאת, לא צוינו הבונוסים אותם הוא יוכל לקבל במידה ויביל את המועדון לאליפות.
נזכיר כי בתחילת השנה מוריניו פוטר מרומא, ולראשונה בקריירה שלו מזה שנים הוא יאמן קבוצה שאינה מוגדרות ב"טופ 5 הליגות הטובות ביותר". הפעם האחרונה שעשה זאת הייתה בשנת 2004, בה סיים לאמן את פורטו ועזב לצ'לסי. מאז הספיק לעבוד בקבוצות מובילות רבות, ביניהן ריאל מדריד, אינטר, טוטנהאם ועוד.
נזכיר כי לפני כמה חודשים אירעו כמה דרמות בכדורגל הטורקי בהקשר המלחמה שמנהלת ישראל כנגד החמאס. שגיב יחזקאל, שהיה שחקן קבוצת אנטליהספור, נעצר לאחר שעל ידו נכתב "100 ימים" לאזכור החטופים הישראליים בשבי החמאס (מה שהוביל אותו להגיש תביעה נגד קבוצתו לשעבר). כמה ימים בודדים לאחר המקרה, גם עדן קארצב ששיחק בקבוצת איסטנבול בשאקשהיר נעצר בעקבות פוסט תמיכה שהעלה בנוגע לחטופים המוחזקים בעזה. לאחר המקרים הללו השחקנים חזרו לארץ בבטחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה