עסקי ספורט

אבל בספורט הישראלי: סגן אלוף ישראל נהרג בגיל 21

טרגדיה ענקית: סגן אלוף ישראל ברכיבה על אופניים ומי שמשמש כחלק מנבחרת ישראל - גיא תימור ז"ל בן ה-21, נהרג הבוקר בתאונת דרכים אחרי שנהג בשנות ה-20, ללא רישיון נהיגה, השתולל על הכביש ובזמן ששוטרים שהוזעקו למקום ניסו לעצור אותו, הוא סטה ממסלולו ודרס את תימור ז"ל שנהרג במקום. התאונה התרחה במהלך אימון מסכם של תימור ז"ל, יום לפני שאמור היה להמריא עם נבחרת ישראל לגרנד פרי בצ'כיה
מערכת ice | 
הרכב הדורס (צילום דוברות משטרת ישראל)
טרגדיה ענקית התרחשה הבוקר (חמישי) בכביש 532 שבסמוך לעיר קריית גת, זאת לאחר שכוחות משטרת ישראל הוזעקו סמוך לשעה 8:00, למושב רווחה, זאת בעקבות דיווח על רכב משתולל שמסכן את הציבור.
ניידות משטרה שאיתרו את הרכב שנסע בפראות, כרזו לו לעצור בצד הדרך, אך הנהג לא נשמע להוראותיהם והחל להימלט תוך שהוא יוצא לכביש ראשי, שם לפי החשד פגע ברוכב אופניים בשנות ה-20 לחייו, שמותו נקבע על ידי צוותי הרפואה, ולאחר מכן המשיך להימלט עד אשר נעצר על ידי השוטרים. 
כעת, נחשפה הטרגדיה הענקית, כאשר הותר לפרסום כי הרוכב שנהרג בתאונה הוא סגן אלוף ישראל ברכיבה על אופניים ומי שמשמש כחלק מנבחרת ישראל - גיא תימור ז"ל בן ה-21 ממושב יד נתן. למעשה, הדריסה של תימור התרחשה בעת שערך אימון מסכם לקראת אליפות הגרנד פרי בצ'כיה, אליה אמור היה לטוס מחר (שישי). 
מתחקור ראשוני של משטרת ישראל, עולה כי הנהג החשוד בדריסה בשנות ה-20 לחייו, נהג על פי החשד תחת השפעת אלכוהול כשהוא ככל הנראה פסול נהיגה. החשוד נעצר להמשך חקירה בתחנת משטרת ישראל בקריית גת.
יענקי וינברג, סגן ראש סניף קריית גת ואיציק קליינמן, חובשים באיחוד הצלה, מסרו: "בהגיענו למקום הבחנו ברוכב אופניים כבן 28 כשהוא מחוסר הכרה לאחר שנפגע מרכב פרטי, ביצענו בו פעולות החייאה אך לצערנו מותו נקבע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה