עסקי ספורט

כוכב ריאל מדריד וסניקרס מציגים: קמפיין חדש

כוכבי הכדורגל לוקה מודריץ' ובוקאיו סאקה משתפים פעולה עם Snickers  בקמפיין חדש תחת הסלוגן  "גול עצמי? אולי אתה פשוט צריך סניקרס"
מערכת ice | 
מודריץ סניקרס קמפיים (צילום מרס)
היום, (ראשון) Snickers פותחת בקמפיין חדש וכלל אירופאי עם הסלוגן "גול עצמי? אולי אתה פשוט צריך סניקרס" בשיתוף כוכבי הכדורגל לוקה מודריץ', קפטן נבחרת קרואטיה המשחק בריאל מדריד, ובוקאיו סאקה המשחק בארסנל ובנבחרת אנגליה.
הקמפיין של המותג סניקרס, הידוע בפרסומות ספורטיביות והומוריסטיות במיוחד, נכלל תחת תאגיד הממתקים הבינלאומי Mars , מראה כיצד החטיף מסייע לאוהדי כדורגל להימנע מ"גולים עצמיים" מביכים, ולמי שבכל זאת זה קרה לו,  מסייע לו לעבור ולהמתיק את המקרים הללו.
ליאב פלד, מנכ"ל חברת מרס ריגלי ישראל אמר: "אנחנו יודעים שכל אוהד כדורגל לוקח באופן קשה גול עצמי של הקבוצה שלו ולקראת אליפות היורו בכדורגל שמתחילה בקרוב רצינו להדגיש את 'הגולים העצמיים' שכל אחד מאיתנו עושה ואין מתאים יותר להדגים זאת משניים מהשמות הגדולים בכדורגל.  הקמפיין עם מודריץ' וסאקה מעודד את אוהדי הכדורגל לצחוק על הטעויות שלהם,   בעוד ש- Snickers   נותן טעם של סיפוק שמציל אותך ברגעים בהם כל מה שאתה רוצה הוא לטמון את הראש בחול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה