עסקי ספורט

ערן זהבי בהלם: כך הסתיימה התקרית האנטישמית של משפחתו בחופשה

ערן זהבי ומשפחתו יצאו לחופשה בדובאי, שם נתקלו בתקרית אנטישמית לא נעימה אחרי ששי זהבי חשפה כי בתה הותקפה מילולית על ידי ילדה אחרת שצעקה לה "פרי פלסטיין". כך הגיבה גיל בת ה-9
מערכת ice | 
ערן זהבי (צילום עוז מועלם)
ערן זהבי הוא ללא כל ספק אחד משחקני הכדורגל הגדולים והמוצלחים שצמחו בישראל אי פעם. בשבוע שעבר, זהבי בן ה-36 זכה באליפות רביעית במדי מכבי תל אביב וחמישית בסך הכל בקריירה שלו, וחגג את זה כמו שרק הוא יודע אחרי שסיים כמלך השערים של ליגת העל בכדורגל עם 20 כאלה העונה - בצוותא עם כוכב מכבי חיפה דין דוד. 
לרגל הזכייה והעונה הקשה שעבר, טס ערן זהבי יחד עם אשתו שי והילדים שלהם לחופשה משפחתית בדובאי. אלא שבמהלך החופשה אירעה תקרית ממש לא נעימה למשפחתו של ערן זהבי, כאשר בתם בת ה-9, גיל זהבי, נתקלה בתקרית אנטישמית מכוערת בזמן שהייתה בבריכה.
אשתו של ערן, שי זהבי, העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו בתה גיל סיפרה על התקרית הדוחה שעברה. על רקע הסטורי כתבה זהבי: "אמא שלך שרופה עלייך. פרי ישראל. אני גרה בהולנד".
גיל בעצמה סיפרה על שקרה: "הייתה ילדה ששאלה אותי מי זה אבא שלי, אז אמרתי לה "ערן זהבי". ואז היא בדקה בגוגל איפה ערן זהבי משחק, היא ראתה ואז היא אמרה לי 'פרי פלסטיין'. את יודעת מה עניתי לה? 'פרי ישראל'. זה לא הפחיד אותי, אמרתי לה שאני גרה בהולנד".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה