עסקי ספורט

טלטלה בליגת העל: הפועל תל אביב ירדה לליגה הלאומית

לאחר התלהבות אדירה מקהל הקבוצה שצבע את האצטדיון באדום כאשר הגיע כ-25,000 אוהדים, הפועל תל אביב יורדת לליגה הלאומית לאחר הופעה חלשה ומפסידה 2:0 למ.ס אשדוד שניצלת מירידה
מערכת ice | 
הפועל תל אביב (צילום פלאש 90)
היום, (שבת) התקיים המשחק של העונה מבחינת הפועל תל אביב ומ.ס אשדוד שלא רוצות להגיע לליגה הלאומית, אך נמצאות בסכנה ממשית. על מנת לייצר אווירה באצטדיון בלומפילד, להביע התחשבות באוהדים ולגרום לקבוצה להשאר בליגה, הכרטיסים למשחק זה נמכרו ב-25 שקלים בלבד. מה שגרם להתלהבות אדירה מהקהל, שצבע את האצטדיון עם 25 אלף אוהדים אדומים.
למרות האופטימיות ששידרו אוהדי הפועל תל אביב, הקבוצה שידרה אחרת. זה התחיל עם שער של קלארק רוברטסון בדקה ה-59, נמשך עם שער מהיר נוסף של חמודי כנעאן שנפסל והגיע לשיאו עם שער של סתיו נחמני בדקה ה-66, שהגיע לאחר הדיפה רעה של השוער הצעיר וחסר הניסיון, רוי ברנס.
השתיים נפרדו ב-2:0 לטובת מ.ס אשדוד מה שקבע את עתיד הפועל תל אביב בעונה הבאה - הליגה הלאומית. הפועל תל אביב ירדה לליגה הלאומית בפעם האחרונה לפני 7 שנים וחזרו מיד לליגת העל. הפועל רושמת את אחת העונות החלשות בהיסטוריית המועדון, כאשר מי שאחראי על רובה הוא יוסי אבוקסיס שהגיע באמצע העונה ופוטר לאחר פחות מ-3 חודשים ורשם את אחת הקדנציות הרעות שנראו בכדורגל הישראלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה