עסקי ספורט

ערן זהבי פותח בקריירה חדשה: העסק הסודי של הכוכב נחשף

ערן זהבי, הכדורגלן הגדול, העלה סטורי מסתורי שעורר תהיות רבות וזעם ברשתות החברתיות, כשהעלה תמונה עם כוס קפה עם הכיתוב "שבע", יום אחרי שמכבי תל אביב פתחה פער של שבע נקודות בצמרת על מכבי חיפה. כעת, נודע כי כוכב הכדורגל פותח בית קפה בשם "שבע". כל הפרטים על העסק הסודי של הכוכב
מערכת ice |  1
ערן זהבי (צילום אינסטגרם)
ערן זהבי, אחד מכוכבי הכדורגל הגדולים בתולדות מדינת ישראל, שמשחק כיום בקבוצת מכבי תל אביב, ככל הנראה כבר חושב על היום שאחרי הכדורגל, שכן הוא בקרוב יחגוג את יום הולדתו ה-37 והוא ללא ספק נמצא בשלהי הקריירה, והוא פונה למחוזות חדשים.
לאחרונה, זהבי העלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו שעורר סערה ענקית, אחרי שהעלה תמונה שלו מחזיק בכוס קפה עליה כתוב "שבע", יום אחרי שמכבי חיפה פתחה פער של 7 נקודות על מכבי חיפה בצמרת ליגת העל. בהמשך נודע כי לא היה מדובר בהטרלה, וכי זהבי מתכנן להקים עסק חדש בשם "שבע", וכך הוא קידם את המותג שלו.
היום (שלישי) נחשפו ב"ישראל היום" מספר פרטים מעניינים על העסק החדש של זהבי. מדובר למעשה בבית קפה חדש בשם "שבע", הספרה המזוהה עמו במהלך רוב הקריירה שלו, עמה הוא משחק על החולצה, שאת הסניף הראשון שלו יפתח זהבי במזכרת בתיה. עוד נודע כי לזהבי יש שותף שאינו מוכר בתעשייה, ושבבית הקפה יהיו מנות שף מיוחדות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה שבע? מה כמה?
    LUZ 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המילה שבע מנבאת את מעבר זהבי להפועל באר שבע
    סגור