עסקי ספורט

כוכב מכבי חיפה נחשף: זה השכר האסטרונומי שהוא עומד לקבל

ענאן חלאילי, כוכבה הצעיר של מכבי חיפה יעבור בקרוב לאוניון סן ז’ילואז’ הבלגית שעסקה ממנה הקבוצה של יעקב שחר תכניס 7.5 מיליון אירו, ש-25% מהם יגיעו לכיסו של השחקן. בנוסף, הוא ירוויח 500 אלף אירו לעונה, בחוזה לשלוש עונות, כך שיכניס בסך הכל 1.5 מיליון אירו שכר ועוד מיליון אירו מענק חתימה - 2.5 מיליון אירו נטו בסך הכל
מערכת ice | 
שחקני מכבי חיפה (צילום טוויטר)
האקזיט של איש העסקים יעקב שחר, בעלי קבוצת הכדורגל מכבי חיפה, יוצא בקרוב לדרך, זאת לאחר שעסקת מכירתו של כוכבה הצעיר והמוכשר של חיפה ונבחרת ישראל, ענאן חלאילי, לאוניון סן ז’ילואז’ מוליכת הליגה הבלגית, סוכמה. הכדורגלן יעזוב את חיפה רק בתום העונה הנוכחית.
שווי העסקה מוערך בכ-7.5 מיליון אירו, מתוך הסכום יקבל חלאילי עצמו רבע, שכן הוא מחזיק בבעלות על 25 אחוז מכרטיס השחקן שלו. כעת, השכר האסטרונומי של הכוכב הצעיר של מכבי חיפה נחשף, כאשר הוא למעשה ישלש את שכרו שהוא מרוויח במכבי חיפה, כאשר הוא יקבל חצי מיליון אירו לעונה, בחוזה לשלוש שנים, כך שהוא ירוויח בכל התקופה 1.5 מיליון אירו נטו.
היבט כלכלי חשוב נוסף בעסקה, הוא כי אלופת ישראל מכבי חיפה תזכה ב-15 אחוזים ממכירה עתידית של השחקן לקבוצה אחרת, כך שאם חלאילי יצליח באירופה ויהיה מבוקש על ידי קבוצות גדולות יותר בעתיד, מכבי חיפה תוכל ליהנות מהכנסה נוספת של עוד כמה מיליוני אירו, כך שאין ספק שמדובר בעסקה משתלמת במיוחד ליעקב שחר והירוקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה