ויראלי

שיר אלמליח לא תכננה: זו הבשורה שקיבלה בהפתעה

בשעה טובה: הדוגמנית שיר אלמליח בהריון שלישי מבן זוגה דותן שטרן. השניים יוצאים שנה בלבד ולאחרונה החליטו להתגורר יחד בביתה של אלמליח במרכז הארץ יחד עם שני ילדיה

מערכת ice | 
שיר אלמליח (צילום שי פרנקו)
הדוגמנית שיר אלמליח (34) ובן זוגה דותן שטרן (45) הכירו רק לפני קצת למעלה משנה. כעת, השניים מבשרים כי הם מצפים לבייבי ואף חושפים את מין העובר - מדובר בבת. 
אלמליח ושטרן הכירו במסגרת צילומי קמפיין, לשם הוא הגיע במסגרת עבודתו כעורך פרסומת וסדרות. בראיון לפנאי פלוס סיפרה אלמליח על ההריון: "רציתי לחכות שנהיה שנה ביחד ואז נחליט - אבל זה פשוט קרה. זה באמת קרה בטעות והחלטנו להשאיר את ההיריון. זו לא הייתה החלטה שהיה לנו קשה לקבל".
עוד סיפרה הדוגמנית: "זה גם היריון עם בת - משהו שעוד לא חוויתי. חשבתי שזה שונה, אבל זה דווקא כיף. אפילו קל יותר מההריונות הקודמים. אבל מבחינת החשקים זה שונה, עם הבנים תמיד רציתי שוקולד וקינוחים, והפעם אני יותר בקטע של פירות ודברים קרים". 
אלמליח הייתה נשואה בעברה לכדורגלן אלרואי כהן. בשנת 2019, נישאה הדוגמנית בשנית לאיש הנדל"ן האיטלקי-יהודי מייקל זנזורי. הזוגיות החזיקה שנתיים בלבד עד שהחליטו להתגרש. לזנזורי ואלמליח שני בנים, רפאל בן השלוש וחצי וגבריאל בן השנתיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה