ויראלי

יעל שלביה חושפת בכאב: "מקבלת איומים מזעזעים, זה מפחיד"

יעל שלביה, בת זוגו של עומר אדם, חשפה כי היא מקבלת איומים על רקע ניסיונות ההסברה שלה עבור מדינת ישראל במלחמת "חרבות ברזל": "התגובות קצת מפחידות.  הודעות מזעזעות שאני לא יכולה אפילו להסביר"
מערכת ice |  3
יעל שלביה ועומר אדם לקאטליה (צילום שי פרנקו)
יעל שלביה, בת זוגו של עומר אדם, שלאחרונה עזבה את הבית בו היא מתגוררת עם הזמר ובעקבות כך החלה חרושת של שמועות על פרידה של אחד מהזוגות הנוצצים ביותר בביצה המקומית, התראיינה היום (ראשון) ל"ישראל היום" על רקע הצילומים לקולקציית האביב של "רנואר", שם היא משמשת כפרזנטורית. הדוגמנית דיברה על ההסברה שהיא עושה למדינת ישראל בימי מלחמת "חרבות ברזל", ועל מה שהיא נאלצת לעבור בעקבות כך.
"מתחילת המלחמה הבנו שההסברה היא לא ממש בשיא שלה. אז כולם נרתמו", סיפרה תחילה שלביה וחשפה בכאב: "התגובות קצת מפחידות. אני מקבלת מלא איומים מזעזעים. אני כל יום חוסמת אנשים. הודעות מזעזעות שאני לא יכולה אפילו להסביר".
כזכור, רק לאחרונה דיירי פרויקט היוקרה צמרת בתל אביב ראו את הדוגמנית יעל שלביה מטיילת כשהיא לבדה בשכונה עם כלבתה, ללא זכר לזמר עומר אדם, בן זוגה. על פי TMI, עלתה תהיה האם השניים פירקו את החבילה משכך היא החלה לבדוק אופציה חדשה למגורים.
אלא שעל פי מיקי לוין, שלביה אמנם עזבה את הבית של עומר במשמר השבעה ועברה להתגורר במגדלי היוקרה בצמרת, אבל יש לכך הסבר שמניח את הדעת. על פי לוין: "אבל, ופה מגיע האבל הגדול, היא מתגוררת בדירתו של הזמר במגדלים, ולא בגלל משבר ביחסים אלא כי הוא החליט לשפץ את ביתו במשמר השבעה, שם התגוררו עד לאחרונה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא סתם שיפוץ דירה..
    קבלן שיפוצים 02/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    השמועות אומרות שמדובר בשיפוץ ובניית מס' חדרי 0.ק.0 למשחקים קינקיים כולל חדר bdsm לקשירות, הצלפות ומתקנים עבור מ.י.ן א.ל.י.ם, מ.ש.פ.י.ל ו.ב.ר.ו.ט.ל.י..
    סגור
  • איזה מחשבות וספקולציות יא בנאדם הזוייי
    בריאות הנפש!!!!!!!!! 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיח של חולה בנפש
    סגור
  • 1.
    למה זה צריך לעניין אותי
    אריה כהן 02/2024/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הזוג מסתדר כל כך טוב ולא ברור לי למה כל המדינה לא נות ת להם מנוח ,לפי מה שנראה הם יסתדרו ולא יתיחסו לאף אחד
    סגור