ויראלי

תמצא "אהבה חדשה"? כוכבת הריאליטי נמצאת באפליקציית ההיכרויות

מאמנת הכושר התל אביבית וכוכבת ריאליטי השידוכים "אהבה חדשה" - נועה כסיף, נתפסה באפליקציית הכרויות חדשה בשם "זיפר", המאפשרת להכיר גם באמצעות סרטון ובכך להימנע מהיתחזויות

מערכת ice |  1
נועה כסיף (צילום noakasif@ אינסטגרם)
מאמנת הכושר התל אביבית וכוכבת "אהבה חדשה", נועה כסיף, נתפסה באפליקציית ההכרויות "זיפר" בעודה מחפשת אהבה. האפליקציה המדוברת, שמה לעצמה מטרה להיאבק בתופעות ההתחזויות והקאטפישינג באפליקציות. למעשה, היא שונה בכך שהיא  דורשת מהגולשים להעלות סרטונים של עצמם. 
"בסרטון אפשר לראות מימיקות ושפת דיבור, דברים קטנים שמשלימים לך מי הבן אדם. האפליקציה אומרת לכל אחד - אתה יותר מתמונה. כל האפליקציות האחרות מתייחסות אליך כאילו אתה בקטלוג, ואנשים יכולים להזיז אותך ימינה או שמאלה. פה נותנים לבן אדם במה כדי שיוכל להציג את עצמו", מספר ל-mako מנכ"ל ומייסד Zipper, גיא צוברי. 
נעה גדלה בגבעת אלה, עשתה תואר בפסיכולוגיה וקרימינולוגיה בעמק יזרעאל והתגוררה בתל עדשים שם עבדה כמטפלת בהוסטל לפגועי נפש ובעיות התנהגות. לפני מספר שנים היא הכירה את בן זוגה האחרון, ולאחר הפרידה היא עברה לתל אביב והחלה להתאמן ולאמן.
נזכיר כי כסיף פרשה מהתוכנית לאחר ששחר, הבחור האחרון בו בחרה, החליט לעזוב. "הרגשתי שהגעתי לקצה. הייתי בנקודה שבה לא יכולתי לפתוח את הלב לעוד מישהו והרגשתי שההחלטה הנכונה היא ללכת. אמנם בתוכנית לא מצאתי אהבה אבל למדתי שמגיע לי ושאני לגמרי פתוחה לזה. מבחינתי לא רק שזה לא כישלון, זו הצלחה!", אמרה כסיף בראיון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה לפרסם
    פרח 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מקומות ההיכרויות אמור להיות ללא פרסומת תפרסמו רק אם האנשים שם נשואים. לא להתערב לצעירים בחיים היום זאת דרך להכיר בני זוג.
    סגור