ויראלי

אירוע חריג ויוצא דופן בטהרן: כך התושבים הביעו תמיכה בישראל

בלב טהרן תלו כרזה בה רשום: "אנחנו עומדים לצד ישראל". מעשה זה נעשה כאות הזדהות עם איש האופוזיציה והיד בהשתי, שנאם בכנסת וקרא לפגוע בהנהגה האיראני

מערכת ice |  1
בהשתי (צילום @i24NEWS_EN)
אירוע חריג ויוצא דופן בטהרן: בלב העיר נתלתה כרזה עם הכיתוב ״והיד בהשתי - כל העם איתך. אנחנו עומדים לצד ישראל״. כך חשף ערוץ הטלוויזיה ״איראן אינטרנשיונל״. מדובר בכרזת תמיכה ענקית בפעיל האופוזיציה האיראני הגולה היושב בלונדון - והיד בהשתי. 
נזכיר כי בהשתי ביקר ביקור תמיכה בישראל לפני כשבועיים כאורח פורום מזרח תיכון ישראל. בהשתי היה האיראני הראשון שנשא דברים בכנסת במסגרת שדולת הניצחון הישראלי, הוא סייר בעוטף עזה, בירושלים ועוד, הביע תמיכה בישראל בשם העם האיראני וקרא לישראל למקד את המאמץ נגד ראש התמנון האירני ישירות. 
בנאומו בכנסת אמר בהשתי: "בקרוב תצטרכו להתמודד עם הפיל של החדר והוא השלטון האיראני, אנחנו לא צריכים לחשוש מלתקוף בסיסים איראניים באיראן. לא לפחד לתקוף את ראשי ההנהגה האיראנית באיראן, זו השפה היחידה שהם מבינים".
עוד הוסיף: "החדשות הטובות - שיש לכם צבא של 80 מיליון איראנים הצמאים לחופש ודמוקרטיה, משנת 2009 הם מנסים להפיל את השלטון אך טרם נחלו הצלחה, בגלל האלימות הברברית של השלטון האיראני".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביבי
    ינקו 01/2024/17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הורס את המדינה שלנו
    סגור