ויראלי

וידויים מחדר המיטות: הצצה לחיי המין של המפורסמים מהוליווד

ליסה רנה, קים קרדשיאן ו-50 סנט נותנים הצצה אינטימית על חיי המין וחיי האהבה הסוערים שלהם, ומעניקים טיפים איך לשמור על הגחלת דולקת

מערכת ice | 
קים קרדשיאן (צילום אינסטגרם/ קים קרדשיאן)
רק לפני כמה ימים, פרסמה ליסה רנה, כוכבת "ימי חיינו" ו"עקרות בית אמיתיות בוורלי הילס" שהיא ובעלה מזה כמעט 26 שנים הארי המלין עושים סקס נהדר לדבריה, אבל לא כמו פעם. לטענת הכוכבת יחסי המין הם לא כמו שהיו: "אנחנו באמת מקיימים יחסי מין נהדרים ביחד, ותמיד עשינו. רק שאולי זה לא קורה כל-כך הרבה כמו שזה קרה כשאתה בשנות ה-30 או ה-20 שלך, הייתי אומרת" אמרה לקוסמופוליטן, "ואני חושבת שזה נורמלי" הוסיפה.
לפי פוקס ניוז, רנה גם נתנה טיפ לשימור האינטימיות על ידי תכנון זמן משותף מראש "החיים עוברים כמו רכבת משא, ואתה צריך לפנות זמן כזוג, אפילו רק כדי ללכת לארוחת ערב, אבל גם כדי לקיים יחסי מין, אתה צריך ליצור את זה ובאמת עשינו את זה בשקדנות ב-25 השנים האחרונות".
קים קרדשיאן חשפה גם היא במהלך הופעתה בסדרה היו-טיוב המצליחה של היילי ביבר ""Who's In My Bathroom על זה שהיא תמיד תעדיף "סקס פיוס" מאשר "סקס כועס" בזמן מריבה. "האם זה לא הכי טוב?" שאלה קים את היילי "כי זה, כאילו, התגעגעתם אחד לשניה, אתם נלהבים, ואתם יודעים, משלימים".
ג'סטין ביבר שיתף את המעריצים שהדברים נעשים "משוגעים" בחדר השינה עם אישתו הדוגמנית היילי ביבר "זה תלוי רק עם מי אני. כשאני עם אשתי, אנחנו אוהבים... אתם יכולים לנחש מה אנחנו עושים וזה פחות או יותר כל מה שאנחנו עושים".
עבור הראפר 50 סנט, אינטימיות פיזית לא באה בחשבון השנה, כי כוכב ה"אין דה קלאב" החליט להתנזר, בשביל לא להסיח את דעתו, וצייץ בטוויטר הודעה שהוא מחליף את חיי המין במדיטציות. "עשיתי מדיטציה והתמקדתי במטרות שלי, אני מקווה שהחלטת השנה החדשה תעזור לי להצטיין", כל מה שנותר זה לאחל לו בהצלחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה