ויראלי

אופירה אסייג מעוררת סערה: "ידעתי שלא תאכזבי"

אופירה אסייג כתבה באינסטגרם שלה: "אמא, איזה דרמה פוליטית ומשפטית. תמיד ידעתי, תמיד אמרתי שאין מצב שבג"צ יתן להם לעשות צחוק ממדינה שלמה", עוד היא כתבה: "תודה רבה לך הגברת אסתר חיות, ידעתי שלא תאכזבי את המדינה שלנו עם סיום תפקידך"
מערכת ice |  7
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
לאחר שנשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות, שמסיימת את תפקידה בעוד כשבועיים, פרסמה אמש (שני) את פסק הדין התקדימי על עילת הסבירות, ובכך השאירה "אקורד הסיום המשפטי" שלה לכהונתה כנשיאה וגרמה לסערה גדולה. אך יש לה תומכים לא מעטים להחלטה מעוררת המחלוקת.
אופירה אסייג כתבה באינסטגרם שלה: "אמא, איזה דרמה פוליטית ומשפטית. תמיד ידעתי, תמיד אמרתי שאין מצב שבג"צ יתן להם לעשות צחוק ממדינה שלמה", עוד היא כתבה: "תודה רבה לך הגברת אסתר חיות, ידעתי שלא תאכזבי את המדינה שלנו עם סיום תפקידך".
פסק הדין עורר סערה אדירה ומאיים להחזיר את המחלוקות החברתיות סביב הרפורמה המשפטית לרחובות, כפי שהיה בתקופה שמכינון הממשלה ועד המלחמה ב-7 באוקטובר. בפסק הדין החליטו השופטים לבטל את חקיקת הכנסת על תיקון חוק יסוד השפיטה, ובעצם החזירו את עילת הסבירות כמבחן שיפוטי קביל.
אסייג גם כתבה בסטורי שלה באינסטגרם: "אמא איזה דרמה משפטית ופוליטית! תמיד ידעתי... תמיד אמרתי שאין מצב שבג"ץ יתן להם לעשות צחוק ממדינה שלמה". ולאחר מכן פרסמה קטע מחדשות 12, בו נשמע קולו של אמנון אברמוביץ' אומר בהתייחסו ליריב לוין: "נדמה לי שמעולם לא גרם משפטן קלוש כל כך נזק גדול כל כך למדינתנו האחת והיקרה כל כך".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    ילת הסבירות
    דליה חזן 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התפטרנו גם מאופירה.. זוועה האי ה הזאת
    סגור
  • 5.
    אופירה המדהימה
    עזר סיגל 01/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שכולן יאכלו את הלב. את אדם מדהים עם ערכים ושאף מטומטמת לא תגיד לך אחרת. את תצליחי גם בלי אייל. כולנו יודעים שהוא היה מגיע כאורח לתוכנית ואת זו שעבדת על כול התכנים המעולים... יש לציין! תותחית אמיתית ושכול הקנאים ימשיכו לקנא ??
    סגור
  • 4.
    שקוף...אופירה ואסתר חיות אחוקיות אותו דבר, שנאה והסתה! (ל"ת)
    מצא מין את מינו 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 3.
    חלאס שתמות כבר ! (ל"ת)
    אסף 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    אין שכל אין דאגות
    תומך יהיר החלול 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אולי תצאי לנו כבר מהחיים ??!! את פאתטית, שכונתית, אהבלית ובעיקר מחפשת אובססיבית של תשומת לב !!!! עופי לחור שלך ומהר !!!!!
    סגור
  • היא לא עושה בכוונה,היא לא בסדר בראש.
    אסולין 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    היא מופיעה בטלויזיה כי בעלה המסכן נתן לה להיות באתר one שהוא אחד הבעלים.אם לא הוא אז כנראה הייתה פקידה באיזו חברה או סייעת בגן ילדים.אין לה את החכמה והכישורים לטלויזיה ורדיו.אבל מסכנה נולדה ככה.
    סגור
  • 1.
    אופירה את בושה למדינה
    סימה 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    4 2
    פני הרוע
    סגור