תקשורת ומדיה

איתי לוי מתגייס למאמץ: מופע ההתרמה - סולד אאוט תוך 48 שעות

הזמר הישראלי המצליח הופיע בניו יורק בפני קהל של 1,000 איש בפעם השנייה. המטרה: גיוס כספים לטובת צה"ל בעקבות מלחמת חרבות ברזל. בקרב הקהילה היהודית שנכחה באולם, לא נשארה אף עין יבשה

מערכת ice | 
איתי לוי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
כמו אנשי בידור ישראלים רבים הנרתמים למען המדינה בדרכים מגוונות, גם הזמר איתי לוי החליט לא להישאר מאחור - והופיע ביום חמישי האחרון בניו יורק באירוע התרמה של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ופנמה (FIDF) בפני 2,500 אנשים.
ה-FIDF הוא ארגון שמטרתו לתמוך בחיילים במהלך שירותם הצבאי ולאחר יציאתם לאזרחות, הן באמצעות מלגות כספיות והן דרך מיזמים שונים לרווחתם. הארגון דואג לארגן כנסים רבים שמטרתם, בין היתר, היא לאסוף תרומות ולהעבירן לצה"ל.
איתי לוי כבר הוזמן להופיע בשבוע שעבר באחד מאירועי ההתרמה של הארגון, וביצע את הקלאסיקה "ירושלים של זהב" מאת נעמי שמר. נוסף על כך, ביצע כמה מלהיטיו בפני קהל שרובו עטוף בדגלי ישראל. לוי הצליח לסחוף אחריו את כל האולם ואמר בהתרגשות: "ב-7 באוקטובר השתנו לנו החיים. עברנו את הקורונה וחשבנו שזה סוף העולם, אבל אז קמנו לאותה שבת שחורה עם כל כך הרבה הרוגים, חטופים, פצועים וניצולים".
בעמוד האינסטגרם שלו, פרסם לוי סרטונים מהופעה שערך אמש (שבת) בניו יורק, ובה נכח קהל של כ-1,000 אנשים שרכשו את הכרטיסים למופע בתוך 48 שעות בלבד. לוי, שלא ציפה לחזור להופעה נוספת בפרק זמן כה קצר, עלה על טיסה לארצות הברית ועשה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב – לשיר ולשמח את הנוכחים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה