תקשורת ומדיה

בצלאל סמוטריץ' נגד "כוח קפלן": "תתביישו לכם!"

בציוץ שהעלה לרשת X, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' משתף בתמונה ובה רואים אותו יחד עם בנימין נתניהו והשר יצחק גולדקנופף מעל לכיתוב: "ממשלת המשתמטים בוזזת בשעת מלחמה", סמוטריץ' לא נשאר חייב והגיב: "תתביישו לכם!"
מערכת ice |  7
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
על רקע הוויכוחים פוליטיים בנושאים מדיניים-כלכליים רבים, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' יוצא נגד "כוח קפלן", התנועה שמזוהה עם אזרחים המתנגדים לקואליציה, וכותב ברשת X: "יש מי שלא למדו כלום. שהאחדות הגדולה בעם בחודשיים האחרונים פשוט מוציאה אותם מדעתה".
בתמונה המצורפת לציוץ ניתן לראות תמונה של חברי קואליציה – בצלאל סמוטריץ', שר האוצר, יצחק גולדקנופף, שר השיכון והבינוי וכמובן בראשם, בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל. הכיתוב מבקר את הממשלה וקורא לה "ממשלת הבוזזים". עוד צוין בכרזה: "כשהלב שלנו עם החטופים והחוזרים, מהשבי הם ינסו בשבוע הבא לבזוז מיליארדים לטובת המשתמטים".
ניתן להניח שהמטרה העיקרית של כוח קפלן היא להפנות את תשומת הלב הציבורית אל סדר העדיפויות התקציבי של ממשלת ישראל, שנטען כי אינה ויתרה על התקציבים הקואליציוניים וממשיכה להזרים כסף אל מקומות שאינם חיוניים בעת מלחמה.
שר האוצר ממשיך וכותב כי: "פשוט עצוב שבזמן שהאחים והבנים שלנו נלחמים בעזה בחירוף נפש, מסכנים את חייהם וטובי בנינו נפלו בקרב, "כח קפלן" בוחרים לחזור להסית ולפלג ומשקיעים מיליונים בלפגוע באחדות הישראלית בימים האלה." סמוטריץ' כמובן חותם את הציוץ בקריאה ברורה אל עבר המתנגדים לממשלה: "תתביישו לכם!"
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    למה למורה חרדית, שהוסיפה 12 שעות חודשיות, לא מגיע תשלום
    מיכל 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו כל מורה בישראל? 100 אחוז ליבה. הכל מפוקח ע"י משרד החינוך. למה זה 'כסף קואליציוני' ולכל מורה בישראל זה 'תקציב לגיטימי'?
    סגור
  • 4.
    בושה אין לה פן במה להתעסק
    גו 12/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך להוריד את השלטים האלו. איזו הסתה
    סגור
  • 3.
    למה לא מפתיע שסמוטריץ' שמפלגתו על סף אחוז החסימה
    מני 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    וביבי שהולך לעוף מכס ראש הממשלה מאמינים שלשחד את החרדים יעזור לשרידותם הפוליטית (בחלם שלנו זה עוד עלול לקרות).
    סגור
  • 2.
    הם צודקים
    את 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כוח קפלן צודק אתם בוזזים את הקופה הציבורית נותנים כסף חינם לחרדים שלא משרתים מכנסים מורין חרדים שלא למדו במוסדות ממשלתיים חינוך כסף למרות שהם לא מיומנים מחלקים חינם. נותנים כסף למתנחלים לחינם נותנים כסף לשר המורשת לחינם ועוד הרבה דוגמאות סמוטריץ אתה גנב של הקופה הציבורית יחד עם ראש הממשלה
    סגור
  • 1.
    כח קפלן הם עם דם על הידיים של הקורבנות והחטופים שללינץ
    זיתון 12/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כח קפלן ואחים לנזק הם עם הדם של הקורבנות והחטופים של ה, 7 באוקטובר ,צריך מטחים רק על חבורת הזבל הזאת ,ואם לא אז מטענים ,בבתים בעבודה ובמיטות שלהם דחוף
    סגור
  • אל תדאג, אחים לנשק נלחמים עבורך כעת בעזה. איפה אתה???? (ל"ת)
    אמסלם 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • קשקשן
    את 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כוח קפלן אלו הטובים מאנשינו אחרי מחדל הממשלה מי שיצא להילחם לעבוד עם החקלאים זה כוח קפלן לא כוח הישיבות .מה שאמרת על מטחים ומטענים זה על הראש שלך ומשפחתך
    סגור