ויראלי

ארגון ידידים למען חיילי צה"ל: כל הפרטים על הפרויקט החדש

מיזם שעלה מהשטח, הפך במהרה לפרויקט גדול שמהווה סיוע חשוב למשפחות החיילים וגם להעלאת הבטיחות בכבישים. "נמשיך להוות לאזרחים ולחיילים עוגן משמעותי" כך נמסר מהארגון

מערכת ice | 
ארגון ידידים מתנדבים (צילום ארגון ידידים)
בין שאר הדרכים בהם מסייע הארגון לאזרחים בזמן המלחמה, נחשפו בארגון ידידים לצורך החיילים והמשפחות בשינועי רכבים של אנשי צבא במילואים, להעביר את רכבם מהבסיסים בחזרה הביתה. 
מרגע הבנת הצורך, עמלו בארגון על מנת להכשיר את הקרקע לסיוע שכזה. "מדובר בפרויקט מורכב מאוד, לא רק בפן הטכני של החזרת הרכבים, אלא גם בפן הבטיחותי והבירוקרטי" אומר לייזי שטרן - סמנכ"ל הארגון.
בשטח, הפרויקט מוכיח כי אכן הוא עונה על הצורך הגדול ומאות פניות החלו הגיע למוקד ידידים. עד עתה סייעו המתנדבים בהחזרת מאות רכבים ליעדם לפי הצורך, כשבימים האחרונים אף גובר הביקוש.
מלבד העזרה החשובה למשפחות, לבני הזוג, ולהורים של חיילים במילואים הזקוקים לאותם רכבים כמו אוויר לנשימה, אלפי הרכבים העומדים בשולי הדרכים בסמוך לבסיסים, היוו ומהווים מפגע בטיחותי שעלול לסכן חיים. מתן האפשרות להחזיר אותם, מצליח לשחרר את הצירים ומאפשר נסיעה בטוחה יותר.
"התגובות מהשטח רק מוכיחות לנו כמה הדבר הזה נכון וחשוב מאוד. אנחנו בארגון ידידים חושבים ומסייעים בפועל בכמה שיותר נושאים על מנת לסייע לאזרחי ישראל, לחיילים ולכוחות הביטחון. ידידים הוא העוגן האזרחי של ישראל ומראה את הפנים היפות של ישראל. לאזרחים ולחיילים". כך לדברי שטרן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה