ויראלי

ראש מועצת אשכול במחאה: "לשר האוצר לא אכפת מה קרה ב-7 באוקטובר"

גדי ירקוני, ראש המועצה האזורית אשכול הודיע היום כי עד ששלושת קיבוצי המועצה, צאלים, גבולות ואורים, ייכללו בתקנות מס רכוש וקרן הפיצויים הוא יש ברכב שלו מול הכנסת. עוד אמר: "לשר האוצר לא אכפת מה קרה פה ב-7 באוקטובר. כל היישובים נפגעו באופן קיצוני וחייבים לקבל אותו מענה"
מערכת ice |  1
גדי ירקוני (צילום עדי ישראל פלאש 90 עריכה אייס)
גדי ירקוני, ראש המועצה האזורית אשכול בעוטף עזה, הודיע היום (רביעי) שהוא פותח במחאה ושיישן במכוניתו מול משכן הכנסת על כך שהקיבוצים צאלים, גבולות ואורים מחוץ לתקנות מס רכוש וקרן הפיצויים של משרד האוצר.
ירקני אמר כי: "195 תושבי אשכול נרצחו בטבח, ו-120 מתושבי המועצה חטופים בעזה", אמר ירקוני. "כל תושבי המועצה הם מעגל ראשון של חטופים ונרצחים, בין אם בקשרי שכנות, משפחה או לימודים. אשכול היא מועצה אחת, וכל היישובים נפגעו באופן קיצוני וחייבים לקבל אותו מענה.
עוד הוסיף ומסר: "משרד האוצר ממשיך לסחוב את המועצה בסחבת ביורוקרטית לא עניינית ומונע מתושביה את הפיצויים המגיעים להם. לשר האוצר לא אכפת מה קרה פה ב-7 באוקטובר. אני עד עכשיו נתתי לו צ׳אנס, הייתי איתו לפני שבוע בישיבה.
לבסוף ירקוני סיכם ואמר: "אני היום נשאר עם האוטו שלי פה בירושלים, עד שהשר ישנה את דעתו ויפצה את כל אשכול. אני ישן מחוץ לכנסת הלילה כמחאה, עד שהשר בכבודו ובעצמו ישנה את דעתו. אם הוא לא מבין מה קרה לאשכול, הוא לא יכול להיות שר האוצר".
יושב ראש האופוזיציה יאיר לפיד ושר האוצר בצלאל סמוטריץ' רבו בניהם בסדרת ציוצים ב-X (לשעבר טוויטר) בנוגע לסוגיה. לפיד מצידו, קרא לשר האוצר סמוטריץ' לתת מענה הולם לירקוני וסמוטריץ' מצידו יצא נגד לפיד בטענה הוא מפיץ כעת שקרים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פיצויים
    אוהב ישראל 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל הכבוד לשר האוצר סמוטריץ חזק ואמץ. כולם רוצים כספים לסחוט את הקופה. כל אחד נהיה מנהל ומחליט. יש שר אוצר יש ממשלה שזה תפקידם ומי שלא מרוצה יביע זאת בבחירות בקלפי
    סגור