ויראלי

ארה"ב: פרו-פלסטיני הכה למוות מפגין תומך ישראל

המתיחות בעקבות המלחמה עולה שלב, וכעת דווח כי במהלך הפגנה בצפון לוס אנג'לס, במסגרת עימות של מפגין פרו פלסטיני עם תומך ישראל הוא הוכה בראשו. לאחר מכן, הוא פונה לבית החולים שם נקבע מותו. נכון לעכשיו, לא ברור אם התוקף נעצר

מערכת ice | 
הפגנות אנטישמיות (צילום טוויטר)
מפגין פרו-פלסטיני נחשד שהכה למוות מפגין תומך ישראל בעזרת מגפון, במהלך הפגנה שהתקיימה בפרברי צפון לוס אנג'לס, שבקליפורניה ארה"ב. לפי עדי ראייה, במהלך הפגנות שהתקיימו בתחילת השבוע, התפתח בין השניים עימות שהסתיים באסון.
שמו של המפגין שנפגע הוא פול קסלר בן ה-69 בתמונה שפורסמה ברשת, ניתן לראות שלאחר שהוכה הוא שרוע על הרצפה בזמן שהוא מדמם בראשו. קסלר, הובא לבית החולים המקומי שם נקבע מותו בעקבות דימום מוחי.
המשטרה המקומית אישרה את פרטי האירוע והבוקר היא צפויה לקיים מסיבת עיתונאית שבמסגרתה תפרט על פרטי החקירה, אך נכון לשעה זו נראה כי החקירה מנהלת בחשד לפשעי שנאה.
מדיווח של המשטרה המקומית נמסר כי: "מדיווחי עדים עולה כי קסלר היה מעורב בעימות פיזי עם מפגינים מהצד השני. במהלך הקטטה נפל קסלר לאחור וחבט את ראשו בקרקע. קסלר פונה לבית חולים באזור לקבלת טיפול רפואי".
עוד המשיכו ומסרו: "ב-6 בנובמבר הוא נפטר מפצעיו. בוצעה נתיחה לאחר המוות ונקבע כי סיבת המוות היא רצח שנגרם מפגיעת ראש בכוח בוטה. מדובר בחקירה פעילה ומתמשכת, ונראה שמדובר באירוע בודד שאינו חלק ממאמץ רחב יותר".
ארגון הפדרציות היהודיות של לוס אנג'לס מסר: "אנו שבורים לגלות על מותו הטרגי של גבר יהודי מבוגר שנפגע בראשו ממגפון שהפעיל מפגין פרו-פלסטיני בווסטלייק וילג'. ליבנו עם משפחת הקורבן. בזמן שאנחנו ממתינים למידע נוסף מכוחות האכיפה, אנו מזכירים לכם שזהו הפשע האנטישמי הגדול הרביעי שבוצע בלוס אנג'לס רק השנה. לאלימות נגד עמנו אין מקום בחברה המתורבתת. אנחנו דורשים בטיחות. לא נסבול אלימות כלפי הקהילה שלנו. נעשה כל שביכולתנו למנוע זאת".
 
למרות שהנתונים מציגים שבסקרים שנערכו בקרב מדינות רבות בעולם המערבי שמראות כי התמיכה בישראל גבוה. מאז פרוץ המלחמה, רמת האנטישמיות ברחבי העולם מעלה דרגה והמקרה הזה ממחיש את מצבם העגום של יהודי אמריקה ואירופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה