ויראלי

חיים לוינסון חוטף: "למה אתה בבית? תעלה על מדים"

לאחר שחברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן שיתפה בתחושותיה לגבי סרט הזוועות בקיבוצים שהוקרן בכנסת, לוינסון עקץ וחטף ממנה מנה אחת אפיים: "למה שלא תתעל את כל האנרגיה המתפרצת הזאת, תעלה על מדים ותצטרף ללוחמים שלנו בשדה הקרב?"
מערכת ice |  3
חיים לוינסון
בפעם הראשונה, בכנסת הקרינו היום (רביעי) אחר הצהריים לחברי הכנסת את הסרט באורך 47 דקות של זוועות הטבח הנורא שביצע חמאס בשבת שמחת תורה, שהוקרן לפני שבוע לעיתונאים הזרים.
חברת הכנסת גלית דיסטל כתבה: "ההקרנה של "הסרט". אותו סרט בלתי מצונזר שעיתונאים כבר נחשפו אליו. היום היה תורם של חברי הכנסת. מחוץ לאולם עומד רופא הכנסת ומציע כדורי הרגעה לפני צפייה. מעולם לא לקחתי כדור כזה. היום לקחתי בלי לחשוב פעמיים. אמיר אוחנה אומר כמה מילים לפני ההקרנה, בעיקר מזהיר אותנו לא לחשוף שום מידע קונקרטי מהסרט".

עוד הוסיפה: "החזקתי מעמד בתוך האולם חמש דקות. ואז ברחתי בזעקות בכי וגוף רועד. כן כדור הרגעה, לא כדור הרגעה - אני כותבת לכם את המילים הבאות מתוך התקף חרדה שלא חוויתי כמותו בחיים: אל תשנאו אחד את השני. המפלצות שונאות אתכם מספיק. תשנאו את האוייב. תשנאו את המפלצות. כל בדל של התקוטטות פנימית הוא בזבוז אנרגיה משוגע ומטופש להחריד".
לסיום כתב: "תשקיעו את האנרגיה הזאת בדבר אחד; מחיקת כל עזה מעל פני האדמה. שהמפלצות העזתיות יטוסו אל הגדר הדרומית וינוסו לתוך שטח מצריים. או שימותו. ושימותו ברע. עזה צריכה להמחק. ואש ותמרות עשן על ראשם של הנאצים ביהודה ושומרון. חרון אף יהודי שירעיד את אדמת העולם. דרוש כאן צה"ל נוקם ואכזר. כל דבר פחות מזה הוא לא מוסרי. פשוט לא מוסרי".
 
לוינסון כתב בתגובה בהתרסה: "היי גלית, שכחת לכתוב 'מתנצלת על המאמץ העילאי שלי לסכסך בין ישראלים, על השנים  שהקדשתי לטעון שהחילונים אינם יהודים, לבוז ולטינה שהיו הדרך שלי לשלטון. תתנצלי, נסלח לך".
על כך השיבה לו: "חיים, כלכך הרבה בריאות, חיות וחיוניות אתה מקרין כאן בטוויטר בשבועות האחרונים, למה שלא תתעל את כל האנרגיה המתפרצת הזאת, תעלה על מדים ותצטרף ללוחמים שלנו בשדה הקרב? למה אתה בבית בעצם?".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ולוינסון כרגיל צודק
    עוס 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיסטאל המיותרת, אנחנו זקוקים ללוינסונים שמובילים את צבא האמת בעיקר בימים אלו
    סגור
  • 2.
    לא מצפים מגלית להתנצל אלא להיעלם
    אזרח ותיק 11/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ותחזירי את המדפסת
    סגור
  • 1.
    נכון
    חן 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 3
    צפיתי בתוכנית בוקר בה הוא פרשן. ואז הוא ממש כעס מדוע יאיר נתניהו לא חוזר לארץ ומתגייס?? וגם אני חשבתי רגע ולמה אתה חיים לא מתגייס??
    סגור