ויראלי

מה עשו משפיעני הרשת בפגישה עם רה"מ לשעבר בנט?

משפיעני רשת רבים, ביניהם לי מנחם, עדן דניאל גבאי, קווין רובין, דנית גרינברג, יובל כספית, יעל גולדמן, שיר עמית ואור שפיץ נפגשו עם ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט כדי ללמוד איך לעשות הסברה ישראלית נכון
מערכת ice | 
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
מה הקשר בין משפיעני ומשפיעות רשת לנפתלי בנט ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר? משפיעני רשת רבים, ביניהם לי מנחם, עדן דניאל גבאי, קווין רובין, דנית גרינברג, יובל כספית, יעל גולדמן, שיר עמית ואור שפיץ נפגשו עם ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט כדי ללמוד איך לעשות הסברה ישראלית נכון.
 
הסרטון מחשבון האינסטגרם של לי מנחם
כזכור, נפתלי בנט התראיין מאז הפרוץ הלחימה למספר כלי תקשורת ברחבי העולם, ביניהם המובילים בבריטניה ובארצות הברית. הראיון האחרון של ראש הממשלה לשעבר היה לתוכניתו של פירס מורגן בו התייחס לטבח מחבלי חמאס, התקיפות הישראליות בעזה ועל השקרים של ארגון הטרור.

"ישראל וצה"ל תמיד מכוונים אל מחבלי חמאס" ענה בנט לשאלה האם באמת יודעים כמה מחבלים נהרגו עד כה מ-7,000 איש בעזה, והוסיף: "לפעמים מחבלי חמאס משתמשים באזרחים כמגן אנושי, אבל לא הייתי סומך על ההצהרות שלהם, כפי שכבר ראינו לפני מספר ימים, אז זה היה הג'יהאד האיסלאמי ששיגר רקטה על בית חולים בעזה, בזמן שחמאס טען שזו ישראל, כל העולם הדהד את זה במשך יום שלם, עד שהתברר שמדובר בשקר מוחלט, הם קבוצה של אנסים ורוצחים, איך תוכל לסמוך עליהם"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה