ויראלי

השר לשעבר איציק שמולי נכנס למיגונית לאחר שמיעת ירי בצפון: צפו

מנכ"ל פדרציית ניו יורק בישראל, השר לשעבר איציק שמולי ביקר אתמול במהלך סיור בקיבוץ חניתה שבמועצה האזורית מטה אשר בגבול לבנון ונפגש עם יו"ר פורום קו העימות משה דוידוביץ, במהלך הפגישה אירע פיצוץ שקרה לאחר אזעקה שנשמעה, שני האנשים נכנסו לאזור המוגן
מערכת ice | 
שמולי ודוידוביץ (צילום יחצ פדרציית ניו יורק)
הירי לעבר יישובי גבול הצפון אתמול, תפס את מנכ"ל פדרציית ניו יורק בישראל, איציק שמולי, במהלך סיור אתמול בחניתה עם ראש פורום ישובי קו העימות, משה דוידוביץ'. במהלך הסיור בישוב שפונה, פגש שמולי את כיתת הכוננות הישובית ושמע על צרכיהם הדחופים כדי לעמוד במשימה החיונית. 
 

בהמשך, הגיע שמולי לחמ"ל עיריית נהריה ופגש שם את רה"ע, רונן מרלי ואת אלוף פיקוד הצפון, אורי גורדין שהדגיש כי צה"ל ערוך ומוכן להגנה על תושבי הצפון ואזרחי המדינה באשר הם. מרלי, לשעבר קצין אג"ם בפיקוד הדרום ומח"ט בגזרה הצפונית דיבר על הקשר בין שתי הגזרות. "בתוך שעות, בבוקר אותה שבת שחורה ייסדנו משמר עירוני חמוש שמונה היום כבר יותר ממאה מתנדבים", אמר מרלי. "כשפניתי לאיציק שמולי ולפדרציית ניו יורק, זכיתי לא רק לאוזן קשבת אלא גם למענה ותמיכה מיידיים במימון פעולות דחופות", הוסיף.

מנכ"ל פדרציית ניו יורק בישראל, איציק שמולי: אנחנו במאמץ אדיר להגיע לכל נקודה - מהגליל העליון ועד לאילת כדי לעבות את מערכי החירום ולתמוך בצרכי העורף וכוחות הביטחון. אני נפעם מהדרך היעילה וחסרת הפשרות שבה ראשי היישובים מובילים את הרשויות ואנו גאים לתמוך במאמצים בהיקפים חסרי תקדים כדי לאפשר להם להעלות את רמת המוגנות בישובים ולשמור על רציפות השירותים לאוכלוסיות מפונות ולאלו שבסיכון. לכולנו יעד אחד והוא ניצחון ישראל במערכה הזאת".


ראש מועצת מטה אשר ויו"ר פורום ישובי קו העימות, משה דוידוביץ': "כשצה"ל ייכנס לעזה, אנחנו עתידים לספוג אש. פינינו כ-70 אלף תושבים בשבועיים האחרונים, אזרחים שהפכו לפליטים. הסיוע שאנחנו מקבלים ברמה המיידית מפדרציית ניו יורק, מאפשר לנו לחזק את כיתות הכוננות הישוביות ולצייד אותם, אבל אנחנו עדיין נמצאים במצוקה בכל הקשור למיגוניות הישוביות הנחוצות למי ששומרים על הישובים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה