ויראלי

גיא זוארץ נשבר: "לא ידעתי מה לעשות עם עצמי"

לאחר שיצא מבית הקברות, מגיש רשת 13 החליט: "הדבר היחיד שיכולתי לחשוב עליו זה לנסוע לחזק את תושבי נתיב העשרה שנרצחו להם 20 נשמות טהורות. הם כרגע פונו ושוכנים במלון רויאל ביץ' בתל אביב. שרנו, בכינו והכי חשוב שחזיקנו אחד את השני"
מערכת ice | 
גיא זוארץ (צילום פייסבוק/ גיא זוארץ)
רק בשבוע האחרון טמן גיא זוארץ את אחיינו עילי שנרצח על ידי מחבלי חמאס במסיבת הטבח ברעים. אמש (רביעי) לאחר שקמו המשפחה מהשבעה, הוא נסע לעשות את מה שחש צורך, לנחם ולעודד את אלו שאיבדו אפילו יותר.
זוארץ כתב: "אתמול נגמרה השבעה של עילי האחיין האהוב שלי שנרצח בשבת הארורה ההיא, שמאז העולם שלנו עצר. יצאנו מבית הקברות ולא ידעתי מה לעשות עם עצמי...הדבר היחיד שיכולתי לחשוב עליו זה לנסוע לחזק את תושבי נתיב העשרה שנרצחו להם 20 נשמות טהורות. הם כרגע פונו ושוכנים במלון רויאל ביץ' בתל אביב. שרנו, בכינו והכי חשוב שחזיקנו אחד את השני".

עוד הוסיף: "הילדים המתוקים האלה...הסיפורי זוועות ששמעתי...לא יודע איך הצלחנו לקום ולרקוד, באתי מרוקן ועצוב והם נתנו לי כוח. אחרי תל אביב, נסענו לשפיים לבקר את מפוני כפר עזה. המקום שבו הנורא מכל קרה. הגענו אחרי שהם היו ביותר מדי לוויות היום שקברו את יקיריהם".
הוא שיתף: "התחיל קשה ולא לאט, דרך הכאב והאובדן, והיחד התחלנו לרקוד ביחד. ואז כולם נעמדו ושרנו את התקווה. תעצומות הנפש, הכאב, הזכות שלנו העם היהודי להיות עם חופשי בארצנו - שיר שמעולם המילים שלו לא היו חשובות כל כך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה