ויראלי

פרסומת או תרומה? הסערה החדשה של דיאן שוורץ

הדוגמנית קיבלה תרומה משופרסל עבור מסירת אוכל ללוחמים והקליטה את עצמה כאשר היא מתרגשת ואף פורצת בספק צחוק ספק בכי: "אני קונה רק שופרסל"
מערכת ice |  1
דיאן שוורץ (צילום אינסטגרם/ דיאן שוורץ)
הדוגמנית ויוצאת האח הגדול דיאן שוורץ נחשבת לדמות שנויה במחלוקת בקרב חובבי הריאליטי. היום קיבלה שוורץ תרומה משופרסל עבור מסירת אוכל ללוחמים בדרום ושלחה להם הודעה קולית בה נשמעה מתרגשת: "איך אני אוהבת את שופרסל, אני קונה רק שופרסל, יש לי שופרסל עד הבית, אנחנו תמיד קונים בשופרסל".
שוורץ בת ה-24 כבר עוררה סערה קלה בתחילת החודש כאשר, מספר ימים לאחר שחזרה משבוע האופנה במילאנו, וטענה שהיא חולה ונמצאת במצב רעוע ביותר, מה שהותיר אותה חסרת אנרגיות. "מאז שחליתי אני לא מצליחה להתאפס על עצמי" טענה שוורץ והוסיפה ל-276 אלף העוקבים שלה: "כבר החלמתי ולכאורה היה אמור להיות בסדר, אבל אני לא מרגישה ככה ותבינו לאיזה מצב הגעתי". כאשר היא מעדכנת שלא החליפה את הכריות והמצעים עליהם היא שכבה.

"אני כבר כמה ימים לא החלפתי את המצעים, אני לא יכולה לזוז, אין לי כוח לנשום" הוסיפה דיאן: "כמות ההודעות שקיבלתי לאחר שאמרתי שאני חולה היא לא הגיונית, שאלו אותי אם עשיתי בדיקת קורונה ואמרתי שיצאתי שלילית. סיפרו לי קונספירציות על כך שהזן החדש של הקורונה לא עולה בבדיקות ולכן כואב לי הגוף, אני רוצה שתבינו באיזה מצב אני, אם יניב הסוכן שלי לא היה שולח לי הודעה בבוקר שאני בלתי נסבלת ושולחת לו אודישן מצולם, אז אפילו לא הייתי מתקלחת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם הייתה מצטלמת בעירום ושולחת לחיילים זו תרומה !!
    אבי 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בעצם רוב הזמן היא חצי עירומה
    סגור