ויראלי

זוכת האח הגדול יובל מעתוק חושפת: זה מה שעשיתי בגיל 15

הרבה לפני שחלמה להיכנס לבית האח הגדול, היתה יובל מעתוק נערה שחלמה להופיע בטלוויזיה, והגשימה זאת בתוכנית בדיחות בערוץ 12. צפו
מערכת ice | 
יובל מעתוק (צילום צילום מסך רשת 13)
אם זוכת העונה האחרונה של "האח הגדול" ברשת 13, יובל מעתוק, נראתה לכם מוכרת מהעבר אבל לא הצלחתם להיזכר מאיפה, אתם לא לבד. מסתבר שכבר בגיל 15 היא כיכבה בריאליטי טלוויזיוני, אז של הזכיינית "קשת" בערוץ המתחרה קשת.
בסטורי שהעלתה מעתוק לאינסטגרם שלה המונה 195 אלף עוקבים תחת הלוגו "הידעתוק", כתבה: "בגיל 15 השתתפתי בתוכנית שנקראת 'הצחקת אותנו' עם ספי ריבלין ז"ל, ציפי שביט ושלמה בראבא. סיפרתי בדיחה לא מצחיקה כל כך וזכיתי במקום הראשון! ספי ריבלין (אבידה גדולה מאוד) מאוד אהב את הבדיחה, הוא ירד לבמה והרים אותי באוויר. זה היה מרגש בטירוף!".
 
בתוכנית ששודרה אז במוצאי שבת, הופיעו מדי שבוע מספר אנשים לא מוכרים, צעירים ומבוגרים, וסיפרו בדיחה. הזוכים עלו לשלב הבא, עד שנבחרה הבדיחה המצחיקה של ישראל.

זו לא היתה הפעם היחידה שמעתוק הופיעה בערוץ המתחרה ל-13. לפני כחודשיים, בעודה בבית האח הגדול, שודר בקשת 12 פרק של "רואים את הקול", בו מופיעים זמרים אמיתיים לצד זייפנים, וחברי הפאנל צריכים לנחש מי זמר ומי זייפן.
אחת ה"זייפניות" שהפציעו בשירה בפרק היתה יובל מעתוק, שהצטלמה לתוכנית כמה חודשים קודם לכן, עוד לפני שנכנסה לבית האח הגדול. מעתוק הוצגה בתוכנית כמדריכה במוזיאון העמק בקיבוץ יפעת, והפגינה את הביטחון העצמי הרב המאפיין אותה. היא הגיעה עד לשלב השני, שלב הליפסינק - אך לא הצליחה להתל בחברי הפאנל שהיא זמרת אמיתית, והם בחרו להדיח אותה. אחרי שהודחה, עלתה מעתוק לבמה לשיר, וזייפה כמיטב המסורת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה