ויראלי

מחירי השכירות הגבוהים בסיליקון וואלי נחשפים - הייתם משלמים?

יזמים רבים שמעוניינים לקחת את הסטארט-אפ שלהם קדימה עוברים לגור בסן פרנסיסקו הסמוכה לסיליקון וואלי. כעת מתגלים מחירי השכירות הגבוהים שעקפו אפילו את ניו יורק
מערכת ice | 
שכירות (צילום freepik)
יזמים שמגיעים לסן פרנסיסקו על מנת להתקרב לסיליקון וואלי מגלים את מחירי שכר הדירה המטורפים באזור. מעל 3,000 דולר לחודש - זה המחיר ה"רגיל" של דירה להשכרה באזור, וזה המחיר שיזמים צעירים מוכנים לשלם על מנת להגשים את החלום.
בניו יורק פוסט דיווחו על טרנד חדש שנפוץ בקרב אותם יזמים המגיעים לעיר. הם משכירים תאי שינה באזור הסיליקון ובכך חוסכים המון כסף. מחיר השכירות לתא שינה מסתכם בכ-800 דולר לחודש, גם במקרה הזה המחיר לא כל כך הגיוני.
סן פרנסיסקו הצליחה לעקוף אפילו את האזור המבוקש בעולם, מרכז ניו יורק. לשם השוואה, דירה במרכז ניו יורק מוצעת להשכרה במחיר חודשי של כ-3,405 דולר, דירה בסן פרנסיסקו תעלה כ-3,411 דולר לחודש בממוצע.
לצערם של היזמים הצעירים שבוחרים באפשרות הזולה יותר של לינה בתאי שינה, הם די מוגבלים בשירותים שהם מציעים. אין בהם מקלחת, שירותים ואפילו אין פרטיות מכיוון שאין דלת. הפתרון היחידי לקצת פרטיות ושקט ליזמים שצריכים את זה הוא וילון קטן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה