ויראלי

"אתרוג ב-5,000 דולר": האם אריה דרעי עבר על חוק המזומן?

הסתבכות נוספת או הלצה? ח"כ אריה דרעי תועד מתרברב בסוכה שלו באתרוג הכי יקר שרכש אי פעם, בעלות 5,000 דולר במזומן. לאחר הביקורת על הסכום הגבוה שגם מהווה עבירה על חוק המזומן, מיהר יו"ר ש"ס להבהיר: "הדברים נאמרו בבדיחות הדעת"
מערכת ice |  2
צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, דוד כהן
האם יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי, עבר על חוק המזומן האוסר לבצע עסקאות מזומן מעל 15,000 שקל? לפי סרטון שהופץ ברשת, הציג השר לשעבר בסוכתו לרב דוד יוסף את האתרוג הכי יקר שרכש אי פעם, בשווי 5,000 דולר – ושילם עליו במזומן (כ-19,000 שקל).
ברשת מיהרו לבקר את דרעי על הדברים, הן בשל חוק המזומן והן על רקע כרטיסי המזון שדאג יו"ר ש"ס לחלק לעניים, שמתקשים לקנות מצרכי מזון בסיסיים ו-5,000 דולר הם מרוויחים רק בארבעה חודשי עבודה. בעקבות הביקורת שעורר הסרטון, מיהרה לשכת דרעי לפרסם תגובה בה נטען כי הדברים היו רק הלצה.
 
"במשך שנים רבות נוהג יו״ר ש״ס הרב אריה דרעי לברך בחג הסוכות על מגוון אתרוגים מזנים שונים", נמסר בהודעה, "כולל אתרוגים מרוקאים, תימנים וזן חזו״א. השנה, היו בסוכתו אתרוגים גדולים ואתרוג מרוקאי קטן. בחוש הומור וכדי להגן על כבודו של האתרוג המרוקאי אמר הרב דרעי בהלצה - אל תסתכלו על גודלו הקטן של האתרוג המרוקאי, בסאטמר באמריקה משלמים עליו אלפים במזומן.

"הדברים כאמור נאמרו בבדיחות הדעת. האתרוג עצמו, כמו כלל האתרוגים רכש הרב דרעי בארץ במאות שקלים בלבד, כמנהגו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אריה דרעי, כרגיל, ממשיך להיות מנותק מהעם אותו הוא מייצג
    אשכנזי שאכפת לו 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אריה דרעי מוכיח שוב עד כמה הוא מנותק מהאנשים אותם הוא מתימר לייצג. הוא זחוח וגאוותן וחבל רק שאותם האנשים קשי היום שבוחרים בש"ס, שאמורה לייצג את המרוקאים, לא שמים לב עד כמה "משתכנזים" אנשי ש"ס עצמם ועד כמה הם משכיחים את המורשת המרוקאנית בפועל. ש"ס מונעת חינוך טוב מכל הבוחרים על מנת לוודא שהם ישארו בחושך, מנותקים ותלויים בכרטיסי המזון שש"ס מעבירה להם, במקום לדאוג לחינוך מתאים ולאפשר לאנשים להתקדם. ש"ס מנציחה את הפערים ועצוב שאחרי כל זה אריה דרעי משוויץ בסכומי הכסף המטורפים אותם הוא מוציא על אתרוג אחד קטן...
    סגור
  • 1.
    הבדיחה היא העם (ל"ת)
    אמירה 10/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור