ויראלי

נועה קירל פתחה את הופעתה בפארק הירקון: זה השיר שביצעה

הזמרת החלה את המופע השני בפארק הירקון לעיני 65,000 צופים שקנו כרטיסים עם הלהיט הענק דז'ה וו כשהיא יושבת על ירח ענק. עוד לפני ההופעה נחשפה הזמנתה של כוכבת הפופ הישראלית לארוחת סיום חגיגית לצוות ההפקה
מערכת ice |  2
נועה קירל (צילום עומרי סילבר)

נועה קירל היא הכוכבת הראשית של המוזיקה הישראלית בשנה האחרונה. לאחר המקום השלישי באירוויזיון עם הלהיט הענק "יוניקורן" שמהדהד עדיין במוחם של מעריצים רבים בארץ ובעולם, שברה קירל שיאה נוסף כאשר מכרה לשני הופעותיה בפארק הירקון 130,000 כרטיסים.

צילום: עומרי סילבר
 

הערב עלתה קירל למופע השני בתוך יומיים כשהיא לבושה בלוק כחול ומנצנץ ושרה את הלהיט הגדול דז'ה וו, כשהיא יושבת על ירח ענק. מי שתהיה אורחת בהופעה הערב היא הזמרת, שחקנית והרקדנית הספרדיה- קובנית שאנל טררו שייצגה את ספרד באירוויזיון 2022 וזכתה במקום השלישי בגמר עם השיר "SLOMO" ואמרה כי היא מאד מתרגשת להופיע עם נועה.

כאמור, זוהי ההופעה השנייה של קירל ביומיים האחרונים בפארק הירקון, לאחר שהופיעה גם ביום חמישי לעיני 65,000 איש ושברה את שיא מכירת הכרטיסים לאומן. בינתיים נחשפה הזמנתה של הכוכבת הצעירה לצוות ההפקה של המופע שלה, לארוחת הסיום החגיגית שתיערך לאחר ההופעה בו היא מזמינה אותם להנות, לרקוד, לשמוח ולאכול יחד עם הופעה של הדיג'יי איתי גלו.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נועה קירל
    אבי הלל 09/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין בגדים
    סגור
  • 1.
    נועה
    צנהבס 09/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר מ 70 אחוז כרטיסים חינם עשינו סקר ובו מדובר שההופעה הייתה תת רמה היא הייתה מתאימה לנוער שלא מבין שירה ומוזיקה אמרו שהיא לא זמרת ולא יודעת לרקוד הכול הפרסומת הייתה דרך הזמר שיצא איתו נועה מנצלת בחורים כמו למשל את פרץ הכירה שהיה שחקן פשוט ולא מפורסם ולא רצתה לצאת איתו ולא להכיר אותו בכלל ברגע שהיה מפורסם בתחילה להתעניין בגלל שרוצה להיות מפורסמת כנו בר רפאלי שהכירה את השחקן בחו"ל ידוע לנו על נועה דברים שעדיף שלא נכתוב לעביר לפרץ
    סגור