ויראלי

סטטיק מגיב להשפלה משימי תבורי: "צריך לחיות עם החרדות"

אחרי הדברים הקשים שהפנה נגדו, בשעות הלילה המאוחרות שיתף סטטיק תיעוד בסטורי וסיפר שם: ״לפעמים פשוט צריך לחיות עם החרדות של הלילה", והוסיף כיתוב באנגלית: "בימים אלה כל כך חשוך"
מערכת ice |  2
סטטיק (צילום שלי זבלקובסקי)
הזמר הוותיק והאהוב פגע בזמר הצעיר באופן מוגזם? לאחר שהעלה פוסט ארוך ומקיף לקראת ראש השנה שגם סקר את השנה שהוא עצמו עבר והביאה לו לא מעט הישגים מאז פירוק הצמד שלו עם בן אל תבורי לפני כשנה, סטטיק חטף הערב (ראשון) עם צאת החג ביקורת קשה מאביו של השותף לשעבר, שימי תבורי, יכול להיות שהתגובה הקשה גרמה לו לחרדה.
אחרי הדברים הקשים שהפנה נגדו, בשעות הלילה המאוחרות שיתף סטטיק תיעוד בסטורי וסיפר שם: ״לפעמים פשוט צריך לחיות עם החרדות של הלילה", והוסיף כיתוב באנגלית: "בימים אלה כל כך חשוך".
 
כזכור, רק לפני שנתיים חשף הזמר בפעם לראשונה כי הוא סובל מהתקפי חרדה קשים: ״אם מישהו רואה אותי בשלוש בלילה מטייל עם עצמי, יש לי התקף חרדה״. ייתכן שהלחץ שסביבו לאחרונה הציף זאת שוב.
סטטיק כתב: "עכשיו שנרגענו קצת מהחג אפשר להגיד לכולם תודה על השנה הזו. תודה קודם כל לכם, שהאמנתי בי, שנתתם לי לפרוח מחדש. שנתתם אוזן ליצירה שלי לבד, לאלבום הראשון שלי. תודה שהתרגשתי איתי ונתתם לי להפתח בסרט,תודה שמילאתם את מנורה פעמיים, תודה שאתם עפים איתי בהופעות. תודה שבחרתם בי בכל כך הרבה מצעדים. תודה לגורדי, דור גל, איתי, טריאנגל ורון בי שהיו חלק בלתי נפרד מכל רגע של יצירה באלבום וגם באלבום שתיכף מגיע. תודה לאורון ויואב שהאמינו בי והחזיקו אותי למעלה כשכבר לא הייתה לי רוח במפרשים".

עוד הוסיף: "תודה לכל גאגא על הרוח הגבית. תודה לפוקסי, דרור, סתיו, דורון, חג׳בי, דניאל, ערן, אביתר וכל שאר החברים בלהקה שסללו איתי דרך חדשה והקימו איתי את הסאונד החדש שלי בלייב. תודה לתחנות הרדיו שהאמינו, ולכל מי שאפרגן ועזר לי להפוך למה שאני היום. תודה לעדן בן זקן, איתי לוי ואגם בוחבוט שהתארחו באלבום הראשון שלי - אני לא אשכח לכם את זה.השנה הזו הייתה תיקון ענק בחיים שלי אחרי השנה שקדמה לה ואני באמת מאושר מהשיעורים שלמדתי. אני לוקח על עצמי להשתפר מהשיעור הזה ולהמשיך לעבוד קשה ולא לקחת אף פעם שום חלק בקריירה שלי כמובן מאליו. שתהיה לנו שנה טובה, של בריאות, אושר ואהבה. אהבה כבר יש לי".
לסיום הוא ביקש להודות: "תודה לרומן, משה , אבוקס וכל שאר אנשי המקצוע שהיו איתי השנה. תודה לקשת, לפרטנר ולאורבניקה שנתנו לי בית חם. אני באמת מבסוט מהשנה הזו מאוד. שמח בחלקי, אוהב את כולכם. שנה טובה", בן אל לא הוזכר.
על כך כתב שימי: "תודה ענקית לבנאל היקר בני שעשה אותך ושנתן לך את הפוש הראשון בלעדיו היית היום זמר רחוב אני אבא גאה לבני בנאל שהיה שם עבורך ועצוב איך אנשים משתמשים באחר בכדי להפוך את עצמם למצליחים והמצליחים האמיתיים יושבים ופגועים מאנשים כמוך תתבייש לך במי שאתה כי מי שאתה זה בזכותו של בני בנאל ולא אחרים, ומה בכך שאתה ממש אבל ממש לא זמר אלה צפצפן".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זמר מוכשר
    מור 09/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שימי קנאי ולא יודע לפרגן פתאום נזכר בבנו שנים לא דיברו ולא פירגן לבן אל אף פעם פתאום התעוררת בן אל מוכשר אבל לא יודע להתנהג גם סטטיק מוכשר ולפעמים צמד לא הולך טוב מחד מה שהיה נגמר אף אחד לא מושלם תמיד לשימי יש מה לומר מעביר בקורות כאילו כולם חייבים לו פרגן שחרר מכעסים לא יוצא כלום
    סגור
  • 1.
    שיחיו הקנאים ויסבלו (ל"ת)
    אאוץ 09/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור