תקשורת ומדיה

אשתו של כתב חדשות 12 נפרדת: "כמה שהוא יחסר"

נוי בר, יועצת התקשורת של שר התפוצות והשוויון החברתי עמיחי שיקלי ואשתו הטרייה של כתב חדשות 12, אורי איזק, הגיבה בכאב למותו של איש העסקים והזמר דדי גראוכר ז"ל: "איזה מזל היה לי שזכיתי להכיר אותו ואת המשפחה המדהימה שלו. שאהב אותי כמו בת. שבכה איתי כשהיה לי רע, ובכה גם כשהיה טוב. איזה אובדן לעם ישראל. כמה שהוא יחסר"
תום נחום |  1
מהדורת החדשות 12 (צילום מסך קשת 12)
בגיל 62 בלבד, איש העסקים והזמר דדי גראוכר ז"ל, נפטר ביום שני והותיר אחריו עשרות להיטים כזמר מוזיקה החסידית ועשיית חסד עם הזולת בהקמת פרויקטים משמעותיים לחולים ונזקקים. הלוויתו נערכה אמש (שלישי) בשעה 14:00 בצהריים בבית העלמין 'ארץ החיים' בצומת הר טוב.
מי שנפרדה מגראוכר ז"ל היא נוי בר, יועצת התקשורת של שר התפוצות והשוויון החברתי עמיחי שיקלי ואשתו הטרייה של כתב חדשות 12, אורי איזק, שכתבה כך: "דדי היה צדיק מהסוג שכבר אי אפשר למצוא. אדם שהקדיש את חייו לראיית האחר, לדאגה ולנתינה. הייתה לו מטרה לשמח לבבות וכך הוא חי. איזה מזל היה לי שזכיתי להכיר אותו ואת המשפחה המדהימה שלו. שאהב אותי כמו בת. שבכה איתי כשהיה לי רע, ובכה גם כשהיה טוב. איזה אובדן לעם ישראל. כמה שהוא יחסר".
 
עוד קודם לכן, מגיש ערוץ 14, רשת 13 ורדיו קול חי, מנחם טוקר, נפרד מחברו הטוב ברשתות החברתיות וכתב בטוויטר: "דדי....דדי...דדייייייייייייייייי חבר שלי, זמר נדיר, אדם מדהים, תמיד לעזור לכולם, גם ברגעים הכי קשים עם בדיחה וחיוך, הלב הכי גדול שראיתי בחיי, אני פשוט לא מאמין, לך תשמח את המלאכים שם למעלה, תשיר להם מהשירה הקדושה שלך".
ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד ברשתות החברתיות: "רעייתי שרה, יאיר, אבנר ואני,  מבכים את לכתו של חברנו האהוב דדי גראוכר ז״ל. דדי היה התגלמות אמיתית של אהבת ישראל. הוא שימח אנשים בכישרון הייחודי שלו להאיר לבבות, להצחיק. דדי ליווה את ילדינו במסע התבגרותם. הוא היה עימנו ברגעי שמחה ויגון". 

עוד הוסיף: "כשרק היה נכנס לחדר, חיוך רחב היה מתפשט על פנינו. מי לא אהב את דדי. את הנשמה הטובה ואת האור שקרן ממנו. אנחנו בוכים הערב עם מלכה והילדים - ציפורה מרים, מיכל חנה, שירה, שני יפה, שי מאיר, אברהם אלימלך, נתן יאיר, רננה זהבה, יעקב דב, אביאל -  ועם מוקיריו הרבים מספור של האיש הטוב והמופלא הזה". .
סגנית שר האוצר ח"כ מיכל וולדיגר כתבה: "‏דדי גראוכר ז"ל היה איש מיוחד ומוכשר שהשתמש ביכולות שלו לעשות לאנשים טוב. אני עצובה על פטירתו. אדם נפלא שעזר לכולם ונתן מעצמו למען הכלל ללא הפסקה. הוא סבל מאוד והזכדך בייסורים. יהי זכרו ברוך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביבי מה עם ביתך נועה והנכדים ? גם הם מתאבלים
    ישראלי 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למה אתה לא מזכיר אותם ?? תתבייש איש קטן .חצי מהמשפחה שלך בחו"ל ,בושה .
    סגור