ויראלי

האח הגדול בטירוף לקראת הגמר: המודח הבא מהבית נחשף?

אחרי הדחתה מבית 'האח הגדול' ברשת 13 ביום שבת, עדן שבירו חשפה את התחושות לאחר ההדחה, וכמו כן, חשפה גם את הזוכה שלה בעונה וכמו כן, מי לדעתה יהיה המודח הבא: "אני מקווה שאנשים התחברו לדרך שלי, אני קצת שונה, אבל זאת אני. אני חושבת ששי תזכה, רוצה ששי או מעתוק יזכו. המודח הבא? לדעתי ליאל"
תום נחום |  4
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
ימים בודדים אחרי שמתמודד "האח הגדול" לשעבר, אורי נגר, החליט לפרוש מהתוכנית של רשת 13 ולצאת מהבית, ולאחר שנחשפו הסיבות לפרישה וכל המילים הקשות שנאמרו בנושא והובילו להחלטה, כולל הדברים שאמר נגר בחדר האח הגדול ברגע שהודיע על רצונו לעזוב, בשבת נרשמה דרמת ענק נוספת - עם הדחתה של עדן שבירו, שנכנסה באמצע העונה, אך הפכה לדמות מרכזית בבית.
עדן שבירו, שנכנסה באמצע העונה לבית 'האח הגדול', סיימה אמש את דרכה בתוכנית במקום ה-8 של העונה, לאחר שלא הצליחה לשרוד את ההדחה מול סתיו קצין, שניר בורגיל וליאל קוצרי, כל זאת כשבועיים בלבד לפני הגמר הגדול ב-10 בספטמבר. עדן סיפרה לאחר הדחתה: "אני קצת מופתעת, אבל יצאתי עם חיוך. טירוף של חוויה. הכי התחברתי ליובל ושי, הכי פחות התחברתי לסתיו. אני הכי אתגעגע לימי שישי בבית. אני רוצה ללכת לים. אני רוצה להאמין שלא יהיה מישהו שאני לא אצור איתו קשר אחרי סיום העונה, אבל לשמור קשר אני חושבת שבסוף לא אשמור על קשר עם סתיו. אני מקווה שאנשים התחברו לדרך שלי, אני קצת שונה, אבל זאת אני. אני חושבת ששי תזכה, רוצה ששי או מעתוק יזכו. המודח הבא? לדעתי ליאל".

כעת, כאשר נותרו 13 ימים בלבד עד לגמר הגדול של 'האח הגדול' ב-10 בספטמבר, נותרו כאמור שבעה דיירים בלבד בבית אחרי הדחתה הדרמתית של עדן שבירו: שניר בורגיל, אברהם אקלום, סתיו קצין, יעקב 'יענקי' גולדהבר, יובל מעתוק, שי עופרי וליאל קוצרי, בעוד רק אחד מהם יזכה בפרס הגדול - מיליון שקלים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    טעות ,אברם המודח הבא (ל"ת)
    יורי 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    אבוי אם מתנו לשי לנצח, היא ואבכהל מתנהגים כמו עבריינים.
    בר 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אסוה לתת לזה לקרות. לזה קוראים לתת יד לבריונות.
    סגור
  • 2.
    כבר תפרו את הניצחון לבחורה הזולה מהרחוב .המסולקנת הרעה. (ל"ת)
    יעקב 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    לא מפרידים
    איריס 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שניר ושי המודחים הבאים
    סגור