ויראלי

אמיר חצרוני חושף את המחאה: המספרים של המפגינים נופחו?

בטוויטר שלו כתב חצרוני: "ככה נראה קפלן בשיא ההפגנה הערב - יותר ריק מיום שוק בבני עייש. שקמה ברסלר טחנה את המוח בדרכה, כרגיל, הפעם בתגבור של נציגי יהדות העצים. הקהל הצביע ברגליים"
מערכת ice |  4
אמיר חצרוני (צילום טוויטר @AmirHetsroni)
בעוד שבתקשורת נראים מספרים כמו 150 אלף, לפעמים 200 אלף ובשיא המחאה לכאורה היו 400 אלף מפגינים ומעלה בהפגנות בקפלן, מספרים שממילא היו נראים מנופחים, כעת מגיע אמיר חצרוני ומחזק את הטענות של המזלזלים במחאה.
בטוויטר שלו כתב חצרוני: "ככה נראה קפלן בשיא ההפגנה הערב - יותר ריק מיום שוק בבני עייש. שקמה ברסלר טחנה את המוח בדרכה, כרגיל, הפעם בתגבור של נציגי יהדות העצים. הקהל הצביע ברגליים".
 
עוד הסביר הפרופסור שהפך לאושיית רשת: "כי במקום נאום אנטי-ציוני של סלב ברמתי הם קיבלו הופעה של זמרת נשכחת מהקדם אירוויזיון של 2020. אם זה יימשך ככה - ביבי יכול לישון בשקט, והלכה המדינה".

רק השבוע הוא יצא בביקורת חריפה וכתב: "איך באמת מסקרת התקשורת את המחאה נגד הממשלה היודו-נאצית? ראיון איתי - הפעם בכסא של פרשן. לשם שינוי, דיברתי פחות על כך שאין לתקשורת בפרט ולמדינת ישראל בכלל זכות קיום - אם אין לי תוכנית בפריים-טיים. קישור לפודקאסט - בתגובות".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חיי בסרט עמוק
    צילה ארנברג 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך עוד לא הצהרת שאתה אלוקים? לא תוכל לטעון 'כי הוא לא קיים'-כיון שקיימות אלפי הוכחות לוגיות, שכליות, ארכיאולוגיות וכו' יהה זה חוסר אינטילגנציה ואינטלקטואל משווע מצידך, אולי העתקת בבחינות הפרופסורה מאיזה ערבי פרימיטיבי-אם היה בכלל אחד כזה שהגיע לשלב זה.
    סגור
  • 3.
    חיי בסרט עמוק
    צילה ארנברג 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך עוד לא הצהרת שאתה אלוקים? לא תוכל לטעון 'כי הוא לא קיים'-כיון שקיימות אלפי הוכחות לוגיות, שכליות, ארכיאולוגיות וכו' יהה זה חוסר אינטילגנציה ואינטלקטואל משווע, אולי העתקת בבחינות הפרופסורה מאיזה ערבי פרימיטיבי-אם היה בכלל אחד כזה שהגיע לשלב זה.
    סגור
  • 2.
    קישור לפודקסט
    patric 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://www.youtube.com/watch?v=XZtfcMPqzAc
    סגור
  • 1.
    חולה, מסכן. (ל"ת)
    חץ 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור