ויראלי

ריהאנה מפתיעה מתחת לרדאר: ילדה את בנה השני

על פי דיווחים שמגיעים מעבר לים, הזמרת המצליחה ריהאנה ובן זוגה אייסאפ הפכו להורים בפעם השנייה. הזוג טרם חשף מהו שמו של הילד החדש, אבל מה שידוע הוא ששמו יתחיל באות ר'

מערכת ice | 
ריהאנה
על פי דיווחים הלילה בארה"ב (בין שני לשלישי), ריהאנה ובן זוגה אייסאפ הפכו להורים בפעם השנייה. על פי המקורות, הלידה התרחשה מוקדם יותר החודש, ב-3 באוגוסט.
על פי הדיווחים, הלידה התרחשה בתחילת החודש, אבל בני הזוג הצליחו לשמור על האירוע בסוד עד עתה. הזוג עדיין לא גילה מה יהיה שמו של הילד חדש, אך מה שכן ניתן לדעת זה ששמו יתחיל באות ר'. הפעם האחרונה שבה ריהאנה נצפתה בציבור הייתה בחודש יוני האחרון עם בטן הריונית.
ריהאנה ורוקי היו ידידים במשך שנים עד שהפכו לזוג בשנת 2020. לאורך תקופה ארוכה הם הכחישו את הזוגיות, אך לבסוף הוציאו אותה לאור באופן רשמי ובמאי 2022 נולד בנם הבכור.
כאמור, ריהאנה ניצלה את במת הסופרבול כדי לבשר לעולם שהיא בהיריון במהלך הופעת המחצית בה כיכבה. עד אותו ערב שמרה בהצלחה על הסוד, והבשורה אכן הפתיעה את העולם. זאת בעוד כי הפרסום גרר כותרות רבות אשר העפילו מעט על משחק הסופרבול עצמו ואף הפכה להיות הנצפית ביותר בתולדות הסופרבול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה