תקשורת ומדיה

נועה קירל וכוכב האח הגדול בזוגיות? "מישהו אחר היה מתאבד"

רוי רייניש, שהודח מהעונה הנוכחית של "האח הגדול", הציע לנועה קירל לצאת איתו בראיון שערך, אך לא האמין שכך זה יסתיים: "כתבה את כל הדברים המזעזעים שבנאדם יכול לקרוא על עצמו בעודו בחיים. מישהו כנראה היה מתאבד אחרי שהיה קורא כתבה כזאת על עצמו"
מערכת ice |  4
נועה קירל (צילום טל עבודי)
רוי רייניש, שלקח חלק בעונה האחרונה של "האח הגדול" ברשת 13 והודח מהבית השמור במדינה, ושמו אף נקשר לנועה קירל אחרי שבראיון שערך ל"ישראל בידור" העביר מסר לכוכבת הפופ הצעירה בו הציע לה לצאת איתו, שבר היום (שני) שתיקה עם סטורי ארוך שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא חשף את הקושי הגדול שהוא חווה לאחרונה אחרי אותו ראיון.
בפוסט שהעלה בייניש הוא כתב: "היי, מישהו שכח שאני בנאדם. בשבוע שעבר התראיינתי במסגרת קמפיין שצילמתי. בין כל השאלות ובאווירת חידון משעשעת וכיפית, נשאלתי גם על נועה קירל. זה הביא מבול של ביקורות והודעות מכל הכיוונים. נשמתי עמוק, השתדלתי לקחת את זה בצורה קלה ולהמשיך בחיי. עד אתמול".
רייניש הוסיף וסיפר: "אתמול עלתה כתבה מרושעת ומזעזעת באתר Sheee של כתבת (?) שהחליטה לכתוב כתבה שלמה על "10 סיבות שנועה קירל לא תצא עם רוי רייניש". נכנסתי לקרוא וחשכו עיניי - כתבה שלמה ארוכה שבה הכתבת פירטה וכתבה את כל הדברים המזעזעים שבנאדם יכול לקרוא על עצמו בעודו בחיים. מישהו כנראה היה מתאבד אחרי שהיה קורא כתבה כזאת על עצמו. אני מברך את זה שאני בן אדם חזק שמאמין בעצמו ויש לו סביבה שמזכירה לי שיש אנשים שרע להם והם לא מסוגלים לפרגן או לראות מעבר".
רייניש המשיך: "אני מכבד ומעודד ביקורת, ניסיתי לעמוד בגבורה מול כל הטוקבקים - אבל יש גבול. בעידן שבו היד קלה על המקלדת ומדברים על חרמות, לא ציפיתי לקרוא מילים כ"כ אכזריות של כתבת באתר ישראלי. אולי אני לא באמת מתאים לנועה קירל, תגידו שעשיתי מעצמי צחוק, אולי הדברים יצאו מהקשרם, אולי אני חסר מודעות - אבל אני כן יודע לקחת דברים בפרופורציות וכתבה כ"כ מרושעת שמישהו יושב ומשקיע בה זה יציאה ענקית מפרופרציות". לסיום כתב: "בואו לא נשכח שאני בן אדם, אולי עדיין צובר ניסיון בראיונות אבל בן אדם".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נעה קירל רומסת ודורסת והכל (ל"ת)
    מצדיק הקריירה 08/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    יענקי??
    אבנר 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איכ בייבי פייס חש
    סגור
  • 2.
    נועה קירר
    איבט 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    את מחליפה חברים כמו שאת מחליפה תחתונים וגרביים דיי תרגעי זה ממש מכוער
    סגור
  • 1.
    מי ץצא איתו עם הלףלף הזה חי בסטורי (ל"ת)
    טיקן 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור