ויראלי

דרמת ענק בבית האח הגדול: פרישה נוספת רגע לפני הגמר

הדייר אורי נגר החליט לפרוש מ'האח הגדול' 19 ימים בלבד לפני הגמר הגדול - והפך לרביעי העונה שפורש אחרי גיא איתן, לין אלפי ובן ויארניק
תום נחום |  1
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
בעוד העונה ה-13 והנוכחית של 'האח הגדול' מתקרבת לסיומה ונכנסת לישורת האחרונה לאחר ההכרזה החגיגית על התאריך בו ייערך הגמר הגדול - 10 בספטמבר, יום ראשון בעוד שבועיים וחצי, בשבת נרשם רגע דרמטי במיוחד עם הדחה של אחת הדמויות המרכזיות העונה בבית והפיכתה למודחת ה-15 של העונה, לא כולל כמובן את פרישותיהם של גיא איתן, לין אלפי ובן ויארניק, שכידוע, החליטו לפרוש מהתוכנית - כאשר כעת נרשמת דרמת ענק נוספת, כאשר דייר נוסף החליט לפרוש, אורי נגר, שהפך לדייר הרביעי שפורש מהעונה הנוכחית של 'האח הגדול'.
כידוע, כל זאת יומיים בלבד לאחר שהצופים נדרשו להצביע לשתי דיירות שעמדו להדחה, עדן שבירו, שנכנסה רק באמצע העונה וספיר בורגיל, שנכנסה מעט לאחר פתיחת העונה בעיצומו של נתק מאחיה, שניר בורגיל, שפתח את העונה, כאשר שני האחים הצליחו ליישר את ההדורים ביניהם וכמו כן, ספיר גם מצאה זוגיות בבית עם אברהם אקלום. בסוף הפרק, ספיר הודחה ועזבה את הבית, בעוד אברהם, שניר וגם ליאל קוצרי, לקחו מאוד קשה את הדחתה ופרצו בבכי. נגר אגב, הוא האקס של ספיר, שלאחר הדחתה החליט כעת לסיים את חלקו בבית האח הגדול והחל בנוהל עזיבה.

כעת, כאשר נותרו 19 ימים בלבד עד לגמר הגדול של 'האח הגדול', נותרו כאמור שמונה דיירים בלבד בבית אחרי פרישתו הדרמטית של אורי נגר: שניר בורגיל, אברהם אקלום, סתיו קצין, יעקב 'יענקי' גולדהבר, יובל מעתוק, שי עופרי, ליאל קוצרי ועדן שבירו, בעוד רק אחד מהם יזכה בפרס הגדול - מיליון שקלים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה לא הפסד גדול
    רוויה 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא נכנס עם מטרה ועוד אחת ושתי מטרותיו הושמו לאל.....לא פלא.... אולי יצליח במשימה השלישית להחזיר את גרושתו אל בין זרועותיו
    סגור