ויראלי

חולדאי חושף את היעד הסופי של המחבל מהפיגוע אמש בת"א

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי מעודכן במתרחש אצלו בעיר, וכמו בפיגוע בצפון ת"א שאירע לאחרונה, בו שפך אור על מסלול הנסיעה של המחבל, חולדאי מגלה בקיאות גם על יעדו של המחבל מהפיגוע אמש בת"א 

דוד זולדן |  1
רון חולדאי (צילום צילום מסך)
ראש עיריית תל אביב רון חולדאי שופך אור על מטרת הפיגוע אמש בת"א. היום שוחח (ראשון) ב-103FM והתייחס לפיגוע הקשה במהלכו נרצח הפקח חן אמיר ז"ל בן ה-42. 
"יש התרעות ממוקדות אבל זאת שגרת חיים תמוהה כשיש התרעות. ואתם גם שומעים שהעיר תל אביב-יפו היא יעד לטרור על ידי ארגוני הטרור והסיבה היא שהיא הלב הפועם של מדינת ישראל, מרכז החיים שלה. לצערי קרה שחן אמיר, גיבור, סייר של סיירת סל"ע חסם בגופו פיגוע הרבה יותר גדול בתל אביב, באותו זמן צריך לזכור שהייתה הפגנה, ואני מביע את צערי העמוק למשפחתו". חשף חולדאי וציין עוד כי: "במערכת אחראים על הביטחון והשב"כ לא מדווח לי על כל התראה. כל הזמן יש כאלה שמנסים להיכנס ומדי פעם מצליחים. צריך לזכור שאנחנו מקיימים חיים ויום יום פלסטינאים נכנסים באישור, כשנכנסים כל כך הרבה אז מצליח לחדור מישהו דרך הגדר".
"תל אביב נקטה עמדה והקימה את סיירת סל"ע. כולם לוחמים, יודעים להשתמש בנשק וחלקם על אופנועים. גם באירוע בצ'ראלס קלור מי שנטרל את הפיגוע היה חלק מהסיירת. אנחנו נותנים תגבור אבל מערכת הביטחון אחראית. העובדה היא כי למרות המאמצים של אלה שרוצים לפגוע אנחנו מצליחים לחיות חיים של שגרה ולהמשיך את חיינו. אני לא יודע אם המחבל כיוון להפגנה, סביר להניח שביום שיש הפגנה ומחבל נכנס ורוצה לעשות פיגוע המוני הוא יתכנן על ההפגנה". אמר חולדאי וחתם: "צריך להמשיך ולבנות את עצמנו. מאוד חשובה היציבות בתקופה הזאת, מישהו שידע לשמור על העיר בליברלית ובטוחה. מקרים כאלה קורים ולכן הקמנו את סיירת סל"ע".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוכל כלבים
    דרעקלפיד 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ימחשז הרסת את עירנו שהיתה נהדרת היום עיר של שוכבי זכר ואפריקאים מסתננים שנתמכים ע'י החולדה המרושעת הארורה מחרב העיר
    סגור