ויראלי

הפתעה באלעד: מדוע ראש העיר קפץ לבריכה עם בגדים?

הבריכה העירונית קיבלה סוף סוף את האישורים, וראש העיר אלעד ישראל פרוש לא הסתיר את התרגשותו וקפץ לבריכה עם בגדיו. מחירה כניסה יהיה זול במיוחד: 5 שקלים בלבד. מאחורי הקלעים: הבחירות המקומיות באוקטובר הקרוב והמאבק מול נציג ש"ס
מערכת ice | 
ישראל פרוש קופץ לבריכה (צילום מן הרשתות)
ראש העיר אלעד, ישראל פרוש, הפתיע היום (חמישי) את סובביו שהתלוו אליו לבריכה העירונית, וקפץ למים עם בגדיו לקול תשואות הסובבים. מאחורי הקלעים: הישג אישי לראש העיר לפתיחת הבריכה העירונית בעיר לאחר סרבול בירוקרטי שנמשך תקופה ארוכה.
בכך, פרוש הגיע היום בהתרגשות לפתיחת בריכה העירונית וזאת לאחר שניתנו האישורים הסופיים לפתיחתה של הבריכה העירונית בעיר, וראש העיר נרגש הסיר את חליפתו וקפץ למים. 
 

ראש העיר פרוש. מן הרשתות החברתיות על פי סעיף 27 א'
הסרטון הויראלי מגיע כנראה לא משום מקום. פרוש בן ה-42, מכהן כראש העיר מאז שנת 2013 בשתי קדנציות, ובאוקטובר הקרוב יתקיימו הבחירות ברשויות המקומיות ובמועצות ברחבי הארץ, וכן גם באלעד. על פי הדיווחים, הבחירות הפעם לא יהיו פשוטות לפרוש, עם כניסתה של ש"ס לעניינים. לפני חודש, כינס דרעי את הסיעה ולא הסתיר את כוונתו למקד את הבחירות המקומיות באלעד ולהחזירה לעדות המזרח. בש"ס מעמידים נציג שלהם אל מול ראש המעיר המכהן פרוש.
בתוך כך, מעבר לפתיחתה של הבריכה העירונית בעיר, מדובר גם בבשורה חשובה שכן ראש העיר החליט להוזיל את המחירים באופן משמעותי, כאשר מחיר הכניסה יעמוד על 5 שקלים בלבד - מחיר מיוחד רק לתושבי העיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה