ויראלי

נועה קירל באמת בזוגיות? האמת לגבי החבר החדש נחשפת לראשונה

האם נועה קירל עדיין בכלל רווקה? בראיון לתכנית ״הצינור״ שתשודר הערב ברשת 13 היא הכחישה מכל וכל את הזוגיות עם דניאל פרץ וטענה בפני גיא לרר: ״אין בויפרנד עדיין, אני לא שם"
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום יוטיוב/ נועה קירל)
אחרי שנועה קירל חטפה חזק ברשת לאחר שנקשרה בזוגיות עם שוער מכבי תל אביב דניאל פרץ בן ה-23, היום (שני) אחרי לא מעט המתנה למוצא פיה בנושא, הזמרת הישראל המצליחה ביותר כרגע חשפה את האמת.
אז האם נועה קירל עדיין בכלל רווקה? בראיון לתכנית ״הצינור״ שתשודר הערב ברשת 13 היא הכחישה מכל וכל את הזוגיות עם דניאל פרץ וטענה בפני גיא לרר: ״אין בויפרנד עדיין, אני לא שם״ 
כזכור, הזוגיות של נועה קירל עם תומר הכהן היא כבר היסטוריה והזמרת שמכרה בתוך 4 שעות בלבד את כל 60 אלף הכרטיסים למופע שלה בפארק הירקון ב-21 בספטמבר, מסתכלת אל האתגרים הבאים בחייה. בתגובות ברשתות היא חטפה השפלה כבדה: “בקצב הזה בקלות תעקוף את אייל גולן עם כל האקסים שהיא צוברת”, היא חטפה עקיצה נוספת מעוקבת::“זה קצת לא הגיוני שהיא עוברת מאחד לשני ואין קשר לאהבה שלי אליה. אבל בקטע הזה – איכסה ממש. עוד יותר מזה שגם לא עבר כלום זמן וזה משהו שבקבוע היא עושה, נפרדת מאחד ואחרי יום עם אחד אחר".
 
אפילו השף אורן אסידו כתב בתגובה לאחר הפוסטים ברשת על הזוגיות החדשה של קירל:“ממש ציון ברוך של 2023 בגרסא הנשית”. עוד גולשת כתבה: “איך!!? היא רק נפרדה מתומר נו זה נורמלי? איך תוך זמן קצר אפשר לאהוב מישהו אחר? זה או שהיא בגדה בו או שהיא תחילה להתאהב בו לפני שנפרדה מתומר, הזיההה פשוט הזיה!”
כזכור, עם המשפט "לא צריכה גבר", קירל הגיבה בפעם הראשונה לפרסום על הזוגיות החדשה שלה כוכב נבחרת ישראל בכדורגל. אחרי שיצאה מאימון פילאטיס, קירל העלתה סרטון מרכבה בו נשמע ברקע השיר I DON'T NEED A MAN של הפוסיקט דולז: "אני לא צריכה גבר שיגרום לזה לקרות, אני זוכה להיות חופשיה; אני לא צריכה גבר כדי להרגיש טוב, אני זוכה לעשות את הקטע שלי; אני לא צריכה טבעת על האצבע כדי להרגיש שלמה".

מסתבר שביום חמישי האחרון הזמרת הגיעה למשחק של הצהובים-כחולים במסגרת המשחק האירופי באצטדיון בלומפילד יחד עם בן שושן, כאשר על פי הדיווח פרץ הצעיר היה זה שהזמין אותה למשחק, ועוד פורסם כי השניים המשיכו ביחד למסעדת TYO, עם חברים נוספים. .
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה